EXCLUSIV | Apa Nova: Inundația masivă de pe DN1, dintre Pod Băneasa și Fântâna Miorița, nu a fost provocată de firma care lucrează la M6. Reparațiile mai durează câteva ore

08 iul. 2024
3369 afișări
EXCLUSIV | Apa Nova: Inundația masivă de pe DN1, dintre Pod Băneasa și Fântâna Miorița, nu a fost provocată de firma care lucrează la M6. Reparațiile mai durează câteva ore
EXCLUSIV | Apa Nova: Inundația masivă de pe DN1, dintre Pod Băneasa și Fântâna Miorița, nu a fost provocată de firma care lucrează la M6. Reparațiile mai durează câteva ore | Sursa foto: Info Trafic Bucuresti si Ilfov/Mike T.

Deși a existat o bănuială cvasi-generală că inundația masivă de pe DN1 (Șoseaua București Ploiești), dintre Pod Băneasa și Fântâna Miorița, ar fi fost fost provocat de firma care lucrează în zonă la M6, aceasta NU se adeverește.

Avaria din rețeaua Apa Nova de la Fântâna Miorița, din cauza șantierului M6

Primăria Capitalei anunță, la solicitarea B365.ro, că apa care a umplut două benzi de circulație este efectul unei avarii în rețeaua Apa Nova, care administrează, printr-un contract de concesiune, conductele de apă ale orașului.

Apa Nova a informat PMB că azi-noapte, la ora 00:44, a fost înregistrată o sesizare ISU prin care era semnalată o acumulare de apa pe DN1, sub pod Băneasa.

Echipa Apa Nova București a ajuns la locație la ora 01:28, au început verificările pentru identificarea avariei si localizarea acesteia, în condițiile în care zona este traversată mai multe conducte de apă. Două ore mai târziu, avaria a fost identificată, anunță Apa Nova:

A fost identificată avaria pe artera Dn 300 F în amplasamentul lucrărilor de la metrou, iar în jurul orei 03:30 a fost izolat tronsonul avariat. 

Apa Nova Subliniază, în informarea transmisă PMB, că firma care lucrează la viitoarea Magistrală M6 nu are nicio legătură cu avaria:

Menționam ca avaria nu a fost provocata de către firma care lucrează la magistrala de metrou M6.

Cu excepția benzinăriei Petrom, nu sunt alți clienți afectași de întreruperea alimentarii conductei cu apa potabila.

Apa Nova mai anunță că lucrează în continuare la remedierea avariei, și estimează  finalizarea lucrărilor în cursul nopții de 08 spre 09 iulie (adică la noapte.

Apa Nova mai precizează că traficul rutier nu este restricționat de lucrările Apa Nova București întrucât acestea se desfășoară în perimetrul șantierului pentru metrou. 

E drept, traficul nu este restricțșioneat, dar a fost infernal îngreunat, în condițiile în care primele două benzi erau pline de apă.

Inundația masivă de pe DN1 blocat dimineață intrarea de nord în București

Dimineață, traficul rutier la intrarea în București prin nord, pe DN1 – Șoseaua București-Ploiești a fost infernal, cu cozi de la Centura Capitalei și până la Miorița.

BREAKING | Inundație masivă pe DN1, între Pod Băneasa și Fântana Miorița, unde e și șantierul M6. Afectat, sensul spre București. „Coada începe de la Centură” | VIDEO

De asemenea, tot în prima parte a zilei a fost afectată serios, vreme de câteva ore, cși irculația mijloacelor de transport în comun din zonă,

STB a anunțat că 14 linii de autobuz au avut întârzieri mari din cauza inundației dintre Pod Băneasa și Fântâna Miorița:

Societatea de Transport București informează că astăzi, 08 iulie 2024, în intervalul orar 12.00 – 14.00, autobuzele liniilor 203, 205, 261, 304, 335, 441, 442, 443, 444, 446, 447, 448, 477, au acumulat întârzieri față de programul de circulație și dereglări de ritmicitate, iar 2 autobuzele electrice ale liniei 335 au circulat deviat pe ambele sensuri.

În prezent, STB anunță că autobuzele circulă normal pe trasee. 

Cookies