Ești nemulțumit de STB și de transportul public din București și Ilfov? A fost lansată o platformă de petiții exact pentru nemulțumirile tale

01 feb. 2022
511 afișări
Ești nemulțumit de STB și de transportul public din București și Ilfov? A fost lansată o platformă de petiții exact pentru nemulțumirile tale
Ești nemulțumit de STB și de transportul public din București și Ilfov? A fost lansată o platformă de petiții exact pentru nemulțumirile tale. Sursă foto: Facebook/ Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pt Transport Public București Ilfov

A fost lansată o platformă unică pentru gestionarea tuturor petițiilor din domeniul transportului public pe raza București-Ilfov. Anunțul a fost făcut de TPBI – Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov.

A fost lansată o platformă de petiții exact pentru nemulțumirile tale

În această platformă lansată marți, 1 februarie 2022, de către TPBI, se încadrează petițiile care sunt trimise de călători, online, atât către Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov, cât și către operatori sau alte instituții.

TPBI mai anunță că aplicația a fost dezvoltată intern, în ultimele 6 luni, așa cum s-a angajat prin contractul de delegare a serviciului de transport public de călători. Reprezintă încă un pas esențial spre creșterea transparenței, dar și spre soluționarea mai rapidă a tuturor problemelor din domeniul transportului public pe raza regiunii București-Ilfov.

Ce pot vedea cei interesați pe această platformă de petiții:

  • Sesizările,
  • Termenul de soluționare,
  • Stadiul în care se află petițiile,
  • Răspunsurile transmise.

TPBI anunță că în perioada următoare va testa toate funcționalitățile aplicației. De asemenea, va continua să lucreze atât la îmbunătățirea platformei, cât și la optimizarea acesteia.

Ești nemulțumit de STB și de transportul public din București și Ilfov?

Dacă vrei să trimiți o petiție, o poți face accesând linkul, AICI.

Dacă vrei să vezi care sunt problemele semnalate, dar și soluționarea acestora, o poți face accesând linkul, AICI.

Dacă dorești să vezi soluțiile unei petiții, trebuie să accesezi butoanele aflate în dreapta listei.

Explicații status petiții, potrivit TPBI:

  • statusul CLASAT. Petițiile au fost transmise cu date incomplete de identificare a petentului și sunt clasate, potrivit art.7 din OG nr.27/2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor.
  • statusul TERMEN PRELUNGIT. Petițiile vor fi necesitate mai amănunțit, ceea ce înseamnă că termenul de răspuns a fost prelungit cu 15 zile, potrivit art.9 din OG nr.27/2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor.

Ești nemulțumit de STB și de transportul public din București și Ilfov? A fost lansată o platformă de petiții exact pentru nemulțumirile tale

Cookies