A fost lansată o platformă unică pentru gestionarea tuturor petițiilor din domeniul transportului public pe raza București-Ilfov. Anunțul a fost făcut de TPBI – Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov.
În această platformă lansată marți, 1 februarie 2022, de către TPBI, se încadrează petițiile care sunt trimise de călători, online, atât către Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov, cât și către operatori sau alte instituții.
TPBI mai anunță că aplicația a fost dezvoltată intern, în ultimele 6 luni, așa cum s-a angajat prin contractul de delegare a serviciului de transport public de călători. Reprezintă încă un pas esențial spre creșterea transparenței, dar și spre soluționarea mai rapidă a tuturor problemelor din domeniul transportului public pe raza regiunii București-Ilfov.
Ce pot vedea cei interesați pe această platformă de petiții:
TPBI anunță că în perioada următoare va testa toate funcționalitățile aplicației. De asemenea, va continua să lucreze atât la îmbunătățirea platformei, cât și la optimizarea acesteia.
Dacă vrei să trimiți o petiție, o poți face accesând linkul, AICI.
Dacă vrei să vezi care sunt problemele semnalate, dar și soluționarea acestora, o poți face accesând linkul, AICI.
Dacă dorești să vezi soluțiile unei petiții, trebuie să accesezi butoanele aflate în dreapta listei.
Explicații status petiții, potrivit TPBI:
Ești nemulțumit de STB și de transportul public din București și Ilfov? A fost lansată o platformă de petiții exact pentru nemulțumirile tale