Metrorex anunță că restricțiile de pe Șoseaua București-Ploiești, din zona Gara Băneasa – Fântâna Miorița, se prelungesc până în octombrie.
Reprezentanții Metrorex informează, printr-o postare pe pagina de Facebook, că restricțiile de pe Șoseaua București-Ploiești, din zona Fântânii Miorița, se prelungesc până pe data de 8 octombrie 2024. Lucrările la viitoarea stație de metrou Gara Băneasa necesită ocuparea a două benzi de circulație pe sensul de intrare în București (benzile I și II).
Restricția de circulație pe Șoseaua București – Ploiești, în zona Gării Băneasa – Fântâna Miorița se prelungește până pe 08.10.2024, conform Avizului de trafic reînnoit;
Activitățile pregătitoare la viitoarea stație de metrou Gara Băneasa de pe aliniamentul viitoarei Magistrale M6, Secțiunea Sud, din cadrul contractului de execuție „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni). Proiectare și execuție structură de rezistență stații, galerii și tuneluri. Lotul 1.1 – 1Mai-Tokyo” impun necesitatea ocupării a două benzi de circulație pe sensul de intrare în București (banda I și banda II);
Metrorex precizează că traficul rutier se va desfășura în continuare pe două benzi de circulație pe fiecare sens al Șoselei București-Ploiești în zona menționată mai sus.
Planul de deviere a circulației este avizat de Comisia Tehnică de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului București, Direcția Transporturi, de Administrația Străzilor București și de Brigada Rutieră București.
Devierea traficului și semnalizarea rutieră pe zona lucrărilor se face conform legislației în vigoare.
Restricțiile de circulație din această zonă au intrat în vigoare pe data de 29 iunie 2024.
Proiectul „Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni” este unul de utilitate publică, de interes național, conform Hotărârii Guvernului nr. 496/2017, cu modificările și completările ulterioare, prin care se asigură nevoile de mobilitate ale persoanelor prin dezvoltarea rețelei de transport trans european (TEN-T), finanțat din fonduri externe rambursabile și nerambursabile.
Te-ar mai putea interesa și: