Primarul General al Capitalei, Nicușor Dan, transmite că îi va da, vineri, 4 aprilie, lui Daniel Băluță, primarul Sectorului 4, avizul Comisiei Tehnice de Circulație pentru startul lucrărilor de reabilitare de la Planșeul Unirii. Acesta era ultimul necesar pentru a se începe lucrările.
Primarul Capitalei, Nicușor Dan, anunță că va semna, vineri, 4 aprilie, avizul Comisiei Tehnice de Circulație pentru a se începe lucrările de reabilitare de la Planșeul Unirii, scrie Agerpres. Acesta era ultimul de care avea nevoie primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, și pe care îl tot solicită de câteva luni, printre reproșuri la adresa Primarului Capitalei.
Anunțul a fost făcut joi seară, 3 aprilie, în cadrul ședinței Consiliului General al Municipiului București. La această întâlnire a fost adoptat bugetul Capitalei, dar și alte 35 de proiecte introduse pe ordinea de zi suplimentară.
Nicușor Dan a mai adăugat că a vorbit de patru ori la telefon cu Băluță, în această săptămână. Edilul Capitalei a precizat că el va semna doar avizul Comisiei Tehnice de Circulație, iar primarul de sector trebuie să se ocupe de obținerea celorlalte avize pentru a da startul lucrărilor.
Există un certificat de urbanism. În certificatul de urbanism sunt trecute 15 – 20 de avize. Acesta este unul dintre avize, unul dintre cele mai importante. Mai sunt importante cele care sunt de siguranța construcțiilor, de la Metrorex și de la Apa Nova. Sectorul 4, care este beneficiarul lucrării, va trebui să vină la noi cu aceste 15 avize de la diferite instituții, iar avizul acesta era o condiție ca să le aibă pe toate. Ne așteptăm, așa cum spune public, să vină cu toate avizele și îi dăm repede autorizația, a transmis Nicușor Dan, potrivit Agerpres.
Primarul Sectorului 4 a făcut, în repetate rânduri, declarații privind reabilitarea Planșeului Unirii. Acesta i-a reproșat Primarului Capitalei că blochează proiectul și ignoră gradul ridicat de degradare al zonei, care ar reprezenta un pericol pentru bucureșteni.
Potrivit experților, zona centrală a orașului reprezintă un obiectiv de infrastructură critică, fiind încadrat în clasa tehnică IV – nesatisfăcător. Astfel că, lucrările trebuie să fie începute cât mai curând pentru a pune în siguranță structura șubredă, dar extrem de circulată din București.