Epopeea „Lotul Rău” din Centura Modernă a Capitalei, la final. Scrioșteanu: În sfârșit, se poate semna contractul pentru acest segment din A0, Autostrada Bucureștiului

07 sept. 2023
7053 afișări
Epopeea
Epopeea "Lotul Rău" din Centura Modernă a Capitalei, la final. Scrioșteanu: În sfârșit, se poate semna contractul pentru acest segment din A0, Autostrada Bucureștiului. Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor anunță că epopeea pentru Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului A0 a ajuns la final. Compania de Drumuri urmează să semneze contractul cu Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement.

Au trecut patru ani de când a fost lansată licitația pentru acest lot al A0 Nord și doi ani de când Asocierea a câștigat acest contract.

A ajuns la final epopeea pentru Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului A0

Ultimul lot din Coridorul de Transport Pan-European nr.4 intră, în cel mai scurt timp, la semnarea contractului, anunță Irinel Ionel Scrioșteanu într-o postare pe pagina de Facebook.

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor spune că Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului a avut, probabil, cea mai lungă licitație, însă situația a ajuns la final. Instanța a dat câștig de cauză Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere și, în sfârșit, autoritățile competente pot cere documentele câștigătorului, astfel încât să înceapă procedura de semnare a contractului cu acesta – Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement.

În sfârșit, putem semna contractul și pentru execuția ultimului lot rămas din A0 – Lot 1 Nord, fiind totodată și ultimul lot din Coridorul de Transport Pan-European nr.4, spune Scrioșteanu.

Coridorul Pan-European nr.4 este cuprins între Nădlac – Arad – Timișoara – Lugoj – Deva – Orăștie – Sebeș – Sibiu – Pitești – București – Drajna – Cernavoda – Constanța.

Valoarea contractului și termenul de finalizare

Contractul valorează 815,07 milioane de lei, fără TVA, finanțarea fiind făcută din fonduri europene nerambursabile.

Lucrările ar trebui finalizate în 34 de luni de la semnarea contractului, după cum urmează:

  • 12 luni pentru proiectare;
  • 22 luni pentru execuția lucrărilor.

Contractul prevede executarea și a două pasaje supraterane:

  • Pasaj peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 metri;
  • Pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, cu o lungime de 650 metri.

Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului are o lungime de 17,5 km și se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca.

Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu
Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu
Cookies