Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor anunță că epopeea pentru Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului A0 a ajuns la final. Compania de Drumuri urmează să semneze contractul cu Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement.
Au trecut patru ani de când a fost lansată licitația pentru acest lot al A0 Nord și doi ani de când Asocierea a câștigat acest contract.
Ultimul lot din Coridorul de Transport Pan-European nr.4 intră, în cel mai scurt timp, la semnarea contractului, anunță Irinel Ionel Scrioșteanu într-o postare pe pagina de Facebook.
Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor spune că Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului a avut, probabil, cea mai lungă licitație, însă situația a ajuns la final. Instanța a dat câștig de cauză Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere și, în sfârșit, autoritățile competente pot cere documentele câștigătorului, astfel încât să înceapă procedura de semnare a contractului cu acesta – Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement.
În sfârșit, putem semna contractul și pentru execuția ultimului lot rămas din A0 – Lot 1 Nord, fiind totodată și ultimul lot din Coridorul de Transport Pan-European nr.4, spune Scrioșteanu.
Coridorul Pan-European nr.4 este cuprins între Nădlac – Arad – Timișoara – Lugoj – Deva – Orăștie – Sebeș – Sibiu – Pitești – București – Drajna – Cernavoda – Constanța.
Contractul valorează 815,07 milioane de lei, fără TVA, finanțarea fiind făcută din fonduri europene nerambursabile.
Lucrările ar trebui finalizate în 34 de luni de la semnarea contractului, după cum urmează:
Contractul prevede executarea și a două pasaje supraterane:
Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului are o lungime de 17,5 km și se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca.