Epitheórisi la A0. Scrioșteanu mustră un pic în greacă constructorul de la Lotul 3 Sud al Centurii Moderne a Capitalei – Autostrada Bucureștiului: Grigorótera!

30 apr. 2024
6451 afișări
Epitheórisi la A0. Scrioșteanu mustră un pic în greacă constructorul de la Lotul 3 Sud al Centurii Moderne a Capitalei - Autostrada Bucureștiului: Grigorótera!
Epitheórisi la A0. Scrioșteanu mustră un pic în greacă constructorul de la Lotul 3 Sud al Centurii Moderne a Capitalei - Autostrada Bucureștiului: Grigorótera! Sursa foto: Irinel Ionel Scrioșteanu/Facebook

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor a mers într-o nouă vizită neanunțată pe șantierul de la Lotul 3 Sud al A0 – Autostrada Bucureștiului, acolo unde există întârzieri, dar autoritățile își doresc cu tot dinadinsul darea în trafic până la sfârșitul anului.

Se fac progrese ușoare, însă Scrioșteanu nu e mulțumit și o spune și pe limba greacă, astfel încât antreprenorul grec să înțeleagă, spune el.

Vizită neanunțată la Lotul 3 Sud al A0 și lecție de greacă

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor spune tare și răspicat, în limba greacă, că este nevoie de mobilizare suplimentară pe Autostrada Bucureștiului, la Lotul 3 Sud:

Χρειάζεται επιπλέον κινητοποίηση!

Scrioșteanu și-a început săptămâna cu o vizită neanunțată pe șantierul Lotului 3 Sud al A0, unde a verificat progresul lucrărilor din ultima săptămână.

Stadiul lucrărilor în prezent este următorul:

  • La pasajul pe autostradă peste A1 București – Pitești, a fost montat tablierul metalic pe toate cele trei deschideri și au fost finalizate sudurile aferente antretoazelor și se execută predalele în vederea montării acestora peste tablier. A fost reluată circulația rutieră pe traseul inițial al A1;
  • La pasajul peste CF București – Craiova, a fost montat tablierul metalic pe toate cele trei deschideri, continuă instalarea aparatelor de reazem și a început sudura antretoazelor și montarea panourilor de solidarizare a tablierelor metalice;
  • La podul pe autostradă peste râul Sabar (sat Dârvari, comuna Ciorogârla), a fost finalizată montarea grinzilor pentru Calea 2, se execută lucrări de armare și cofrare a predalelor și se pregătesc platformele necesare pentru montarea ultimelor grinzi pe Calea 1;
  • La pasajul pe autostradă peste DJ601 (comuna Ciorogârla), se montează aparatele de reazem și continuă lucrările la subantretoaze și de montare a grinzilor pe Calea 2;
  • La podul pe autostradă peste râul Ciorogârla, au fost finalizate montarea predalelor prefabricate și armarea plăcii de suprabetonare și se pregătesc pentru turnarea plăcii de suprabetonare;
  • La pasajul peste autostradă pe DC126 (Clinceni), continuă lucrările de armare și betonare a banchetei de cuzineți aferenți Culeei 1 și se execută lucrări de armare și cofrare a riglei Pilei P2;
  • La pasajul pe DE de la km 89+748 (Domnești), au fost montate toate grinzile și este în curs de finalizare armarea plăcii de suprabetonare;
  • La pasajul peste autostradă pe DC128 (Dârvari), au fost montate toate grinzile și se lucrează la turnarea plăcii de suprabetonare;
  • La pasajul peste autostradă pe DC158 (Dârvari), au fost montate toate grinzile, cu excepția celor pentru deschiderea 1 și se așteaptă finalizarea relocării conductei Transgaz pentru finalizarea acestei structuri;
  • La pasajul pe DJ602 peste autostradă (Ciorogârla), au fost finalizate montarea grinzilor și turnarea plăcii de suprabetonare și se lucrează la armarea marginală a plăcii de suprabetonare pentru fixarea liselor prefabricate;
  • Continuă lucrările de umpluturi la corpul de drum cu material necoeziv pentru traseul autostrăzii;
  • Continuă așternerea stratului de asfalt AB22,4 între km 99+400 și km 99+800;
  • Continuă așternerea stratului de balast stabilizat cu liant hidraulic între km 95+200 și km 95+600;
  • Se execută stratul de fundație cu balast între km 91+380 și km 92+880;
  • Continuă lucrările de realizare a șanțurilor pereate și a drenului median;
  • Se execută lucrări de realizare a bazinelor de retenție a apelor pluviale;
  • Continuă relocarea rețelelor de utilități pe amplasamentul șantierului – gaze, apă canal, rețele electrice de joasă și medie tensiune, telecomunicații, dar încă nu au început relocarea rețelelor electrice de înaltă tensiune;
  • Continuă producția de predale pentru structuri în șantier.

„Cel mai important lot de autostradă pe care trebuie să-l dăm în trafic acest an”

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor spune că se observă o mobilizare mai bună în ultimele luni pe acest șantier, însă tot este nevoie de suplimentarea efectivelor de aici, astfel încât finalizarea lucrărilor până la sfârșitul acestui an să fie sigură.

Scrioșteanu amintește că este cel mai important lot de autostradă care trebuie dat în trafic anul acesta.

Și acum, pentru că vreau să fiu foarte bine înțeles și pe această cale de către antreprenor, o spun și în limba greacă:
Αν και φαίνεται καλύτερη κινητοποίηση τους τελευταίους μήνες, χρειάζεται να συμπληρωθούν τα αποτελεσματικά του εργοταξίου, ώστε να είναι βέβαιη η ολοκλήρωση των εργασιών μέχρι το τέλος του χρόνου, γιατί, επαναλαμβάνω, είναι το πιο σημαντική παρτίδα αυτοκινητόδρομου που πρέπει να βάλουμε στην κυκλοφορία φέτος, a transmis Irinel Ionel Scrioșteanu pe Facebook.

Amintim că, inițial, constructorul grec Aktor avea termen de finalizare luna aprilie 2024, însă a acumulat întârzieri.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies