eMAG, acuzat că umflă preţurile înainte de BLACK FRIDAY 2015. Cum răspunde retailer-ul. FOTO

de:
11 nov. 2015
9 Afișari
eMAG, acuzat că umflă preţurile înainte de BLACK FRIDAY 2015. Cum răspunde retailer-ul. FOTO

BLACK FRIDAY 2015. Alex Jivan a postat, pe pagina sa de Facebook, o imagine care arată diferenţele de preţuri operate de eMAG de marţi până miercuri. În comentariul care însoţeşte imaginea, internautul a scris că „eMAG se pregătește de Black Friday”. Imaginea a devenit rapid virală în mediul online, fiind distribuită de foarte mulţi internauţi.

Click pe imagine pentru rezoluţie maximă 

Ulterior, el a şters postarea şi a revenit cu următoarea explicaţie:

 

Cam asta e explicatia pentru poza de ieri. Mai exista si neintelegeri. 🙂

Posted by Alex Jivan on Thursday, November 12, 2015

Reprezentanţii retailer-ului online au reacţionat, într-un comentariu la imaginea postată de Alex Jivan, precizând că „în imaginea care circulă atât de intens, este un print screen din aplicaţia de mobile. Acolo afişăm doar preţul de vânzare, nu şi cel de bază, tăiat, aşa cum se vede în varianta web, mai jos, unde poţi observa acelaşi pret de bază (deci nu mărit)”.

Click pe imagine pentru rezoluţie maximă 

BLACK FRIDAY 2015. Tudor Manea, director general eMAG România, a precizat că produsele la care se face referire în postare au făcut parte din campania „Săptămâna electrocasnicelor”, care s-a desfăşurat între 4 şi 10 noiembrie. În momentul în care campania a luat sfârşit, produsele au trecut automat la preţul lor de bază. „Preţurile reduse sunt cele afişate în pagina de comandă a aplicaţiei de mobil, stadiu în care nu este afişat decât preţul de vânzare, nu şi cel de bază, căruia i s-a aplicat reducerea”, a spus Manea.

Internauţii nu au fost însă mulţumiţi de explicaţia retailer-ului şi au precizat că şi în varianta de desktop şi cea de mobile apăreau aceleaşi preţuri miercuri dimineaţă, reproşându-le reprezentanţilor eMAG că au obiceiul să mărească preţurile înainte de Black Friday.

Alţii au precizat că abia după această postare de pe Facebook au fost înlocuite preţurile. „Preţurile nu au fost înlocuite, doar s-a activat promoţia!”, au replicat reprezentanţii eMAG.

„eMAG nu mai aburiţi lumea .. au fost verificate preţurile şi de pe varianta desktop azi dimineata si erau la fel ca pe mobile. De asemenea, acum apar preturile corecte si in aplicatia de mobile, deci ce spuneti voi acolo e cam vrăjeală. Culmea că s-a activat promoţia fix acum şi fix la produsele din imagine”, a scris Cătălin Cic, nemulţumit de explicaţia celor de la eMAG.

În replică, oficialii eMAG au transmis că „până la preţul de azi, sau din alte campanii de reduceri, produsele pot avea diferite procente de reduceri, pornind de la preţul de bază care a rămas acelaşi, doar că în varianta de mobile nu se afişează”.

Reporterii B365.ro au instalat aplicaţia pentru smartphone de la eMAG şi au constat, însă, că şi în aplicaţia de mobil apar atât preţurile vechi, care sunt tăiate, cât şi cele reduse. Explicaţia celor de la eMAG a fost că doar atunci când produsele sunt introduse în coş apar preţurile finale, de facturare.

BLACK FRIDAY 2015. Acestea nu sunt singurele produse la care s-au semnalat creşteri de preţuri. Utilizatorul Preda Onut le-a transmis reprezentanţilor eMAG că fac reclamă pe e-mail la produsele Sony, iar sistemul audio Sony Shake era până marţi la preţul de 2.900 de lei, iar miercuri figura la preţul de 3.400 de lei.

Pe 29 octombrie, Lucian Gudiu a transmis, într-un comentariu postat pe pagina de Facebook a retailer-ului că un alt produs s-a scumpit într-un termen foarte scurt. „Daca aţi putea să nu mai umflaţi preturile la produse înainte de „black friday-ul” vostru, ar fi ceva de respectat….gen canon 700d cu obiectiv de 18-55 mm de la 2.100 (n.r. – lei) cât era, acum costă 2.398 (n.r. – lei), sunteţi foarte trişti, iar eu sunt foarte dezamăgit”.

BLACK FRIDAY 2015. La aceste comentarii, postate de Preda Onut şi Lucian Gudiu, reprezentanţii eMAG nu au mai revenit cu nicio explicaţie.

Cookies