LA MINE-N CARTIER

REACŢIA ELCEN, după anunţul RADET: Furnizarea apei calde NU va fi sistată în timpul reviziilor

ELCEN precizează într-un comunicat de presă că programul anual de revizie a fiecărei centrale deținute de către ELCEN este stabilit încă de la începutul anului, de comun acord cu RADET București.

În toată perioada de vară, RADET asigură alimentarea cu apă caldă a consumatorilor, fără nicio restricție, din centralele ELCEN în alternanță de la CET Sud sau CET Progresu, CET Vest sau CET Grozăvești. Manevra de pornire a CET Progresu a fost executată de o săptămână, în colaborare cu RADET, și CET Sud a fost oprită în rezervă, iar începând de săptămâna viitoare CET Sud va intra în revizie pentru o perioadă de 20 de zile, nemaifiind necesare niciun fel de manevre pentru acest lucru.

Alimentarea consumatorilor cu apă caldă se va realiza, începând de luni, de la CET Progresu, aceasta producând, la comanda RADET, debitul, presiunea și temperatura solicitate, se arată în comunicatul ELCEN.

„Consumatorii din Capitală nu au de ce să fie afectați, din punctul de vedere al ELCEN, pentru că, în acest moment, capacitățile de producție ale ELCEN depășesc solicitarea consumatorilor. Ca atare, ELCEN nu a sistat și nu va sista furnizarea apei calde pentru efectuarea reviziilor. Subliniem, încă o dată, faptul că acest program de revizie este executat în fiecare an și este important pentru pregătirea pentru sezonul de încălzire următor, în acest caz 2016 — 2017″, au susținut reprezentanții companiei.

Ei au avertizat, însă, că rețeaua de distribuție a RADET este într-o stare avansată de degradare.

„Dorim, pe această cale, să asigurăm, din nou, consumatorii din Capitală că, din punctul de vedere al ELCEN, nu vor exista probleme cu furnizarea apei calde. ELCEN nu răspunde însă de starea avansată de degradare a rețelei de distribuție a RADET și nici nu are atribuții în gestionarea acestei rețele. Totodată, considerăm important ca locuitorii Capitalei să fie corect informați, fără a li se induce o stare de incertitudine în ceea ce privește capacitatea ELCEN de furnizare a apei calde„, se mai arată în comunicatul citat.

RADET Bucuresti a anuntat ca începând cu 30 mai 2016, ELCEN a întrerupt functionarea CET SUD pentru efectuarea reviziei tehnice. Lucrarile de revizie vor fi finalizate în data de 26 iunie 2016.

„Intrarea în revizie a CET Sud a dus la oprirea furnizarii energiei termice de la aceasta centrala catre RADET. Alimentarea consumatorilor deserviti de catre aceasta centrala, respectiv locuitorii sectoarelor 2, 3 si 4, se realizeaza prin manevre în sistem, din CET Grozavesti si CET Progresu.

Având în vedere distanta mare de la sursa la consumatori, pot fi resimtite întârzieri în timpul de livrare al apei calde.

Ne cerem scuze consumatorilor din zonele afectate pentru disconfortul creat de oprirea CET Sud si îi asiguram ca RADET face eforturi sustinute pentru continuitatea furnizarii apei calde.”


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button