ARHIVA B365

Șeful Kenvelo aduce la București un concurent direct pentru H&M și un lanț de cafenele franțuzești

Într-o perioadă în care românii sunt tot mai atenţi pe ce dau banii şi pun preţul pe pri­mul loc atunci când vine vorba de cum­pă­ră­turi, Philippe Besadoux a decis să aducă la Bu­cureşti o marcă franţuzească cu preţuri mici. Preţul unei rochii începe de la 5 euro, iar cel al unei perechi de jeans de la 9 euro. Cu astfel de prețuri, magazinele MIM vor intra în concu­ren­ţă directă cu H&M, potrivit zf.ro.

Până acum fran­cezul a fost implicat în businessul local doar la nivel executiv, însă în cazul celor două afa­ceri ce urmează a fi dezvoltate din toamna acestui an – brandul de fashion MIM şi lanţul de cafenele Brioche Dorée – Besadoux este im­plicat direct, fiind acţionar alături Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance.

„Lumea vorbeşte despre criza din eco­no­mie şi despre lipsa apetitului de consum. Eu cred că ceea ce vedem acum este noua rea­lita­te economică şi nu ar trebui să mai visăm la creşteri, ci ar trebui să ne adaptăm la situa­ţia actuală”, a spus Besadoux pentru revista Business Magazin.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button