Calvarul bucureștenilor din zona 1 Mai, unde este deschis șantierul pentru construirea Magistralei 6 de metrou, continuă. Promisiunile autorităților de a rezolva problema traficului intens care trece prin fața ferestrelor lor au rămas doar niște simple declarații. Între timp, casele locuitorilor se crapă pe zi ce trece.
Din cauza traficului intens care a fost deviat pe străduțe, casele oamenilor s-au crăpat. Singura instituție care le-a promis sprijin pentru consolidarea locuințelor este Primăria Sectorului 1. Cu toate acestea, instituția nu a spus până la acest moment nici când și nici cum va interveni, potrivit SpotMedia.ro.
Între timp, locuitorii au dat în judecată Primăria Municipiului București (PMB), Primăria Sectorului 1, Poliția Rutieră și alte câteva instituții, sperând să obțină devierea traficului intens care le trece zilnic prin fața caselor și care accelerează degradarea clădirilor în care trăiesc.
Problemele au început în data de 24 august 2024, când traficul de pe Calea Griviței în preajma Podului Constanța s-a închis, pentru a se lucra la racordul dintre magistrala de metrou M4 și viitoarea Magistrală M6.
La acel moment, zeci de mii de mașini care circulau zilnic pe Calea Griviței au fost deviate pe străduțele din jur.
După discuții la care au luat parte și reprezentați ai Sectorului 1, Comisia Tehnică de Circulație (CTC) din cadrul Primăriei Capitalei și-a dat avizul pentru această deviere de trafic.
Tot traficul intens de pe Calea Griviței a fost deviat pe Strada Mircești, cu o capacitate mult mai mică de a prelua traficul auto.
Pe 29 august 2024, locuitorii din zonă au reușit să intre în audiență la CTC, care a decis să impună restricții de circulație:
Potrivit locuitorilor, restricțiile nu prea s-au respectat. În lunile următoare, tirurile continuau să intre pe strada Mircești și să înainteze pe strada Caransebeș, ca să iasă în Calea Griviței.
După ce PMB a decis să trimită echipaje de la Poliția Locală, traficul de pe străduțe a început să se diminueze. Agenții nu le mai permiteau accesul mașinilor mai grele de 3,5 tone pe strada Mircești și pe cele adiacente.
Vibrațiile sunt extrem de puternice, acest lucru observându-se în ACEST video.
Te-ar mai putea interesa și: