Efecte ale vremii în Capitală: 1.700 de copaci, stâlpi şi cabluri degajate! 221 autoturisme avariate

de:
27 ian. 2019
0 Afișari
Efecte ale vremii în Capitală: 1.700 de copaci, stâlpi şi cabluri degajate! 221 autoturisme avariate

În plus, au fost deblocate mai multe autoturisme în care se aflau 52 de persoane. Compania Naţională CFR anunţă că, duminică dimineaţă, nu sunt linii închise şi nici trenuri blocate pe reţeaua feroviară, însă circulaţia trenurilor este afectată de condiţiile meteo nefavorabile, în jumătatea de sud a ţării, dar şi la intrare în Capitală. Trenurile circulă în condiţii speciale pe relaţia Bucureşti – Lehliu, tractate cu locomotive Diesel, iar pe sectoarele Buftea – Periş şi Videle – Roşiori, din cauza fluctuaţiilor de tensiune, trenurile circulă cu viteză redusă.

„În contextul fenomenelor hidrometeorologice care s-au manifestat, în ultimele 24 de ore, au fost înregistrate efecte în municipiul Bucureşti şi în 18 judeţe. S-a intervenit pentru evacuarea apei din 16 beciuri/curţi, deblocarea din zăpadă a 37 autovehicule în care se aflau 52 de persoane, degajarea a 1.752 copaci, 26 stâlpi de electricitate şi a 80 cabluri electrice, fiind afectate 221 autoturisme”, au transmis, duminică dimineaţă, reprezentanţii Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, scrie news.ro.

Compania Naţională CFR anunţă că, duminică dimineaţă, nu sunt linii închise şi nici trenuri blocate pe reţeaua feroviară, însă circulaţia trenurilor este afectată de condiţiile meteo nefavorabile, în jumătatea de sud a ţării, dar şi la intrare în Capitală. Trenurile circulă în condiţii speciale pe relaţia Bucureşti – Lehliu, tractate cu locomotive Diesel, iar pe sectoarele Buftea – Periş şi Videle – Roşiori, din cauza fluctuaţiilor de tensiune, trenurile circulă cu viteză redusă.

„Se circulă în continuare în condiţii speciale pe relaţia Bucureşti – Lehliu, interval de staţii unde trenurile circulă tractate cu locomotive Diesel, iar pe sectoarele Buftea – Periş şi Videle – Roşiori, unde apar frecvent fluctuaţii de tensiune, trenurile circulă cu viteză redusă şi încercări repetate de conectare a pantografului la linia de contact, pentru asigurarea curentului electric necesar continuării parcursului”, a anunţat, duminică dimineaţă, CFR.

 

Cookies