E sau nu e „grevă specială” la metrou? Conducerea Metrorex și sindicatele se cam contrazic ⚔️ La peron apar întârzieri, dar oficial trenul merge țais

29 ian. 2025
2405 afișări
E sau nu e
E sau nu e "grevă specială" la metrou? Conducerea Metrorex și sindicatele se cam contrazic ⚔️ La peron apar întârzieri, dar oficial trenul merge țais | Sursa foto: B365

Angajații Metrorex spun că nu există suficient personal și că pe anumite magistrale e grevă de exces de zel la metrou, adică n-au dat drumul la garnituri. Metrorex susține că nu-i adevărat, că informațile apărute în presă sunt false și că se circulă normal.

Potrivit surselor B365 din sindicat, pe Magistrala M4 (Gara de Nord – Depou Străulești), trenurile circulă la interval de 14 minute. Aceleași surse spun că pe Magistrala M5 (Râul Doamnei – Eroilor) 3 din 6 trenuri nu pot fi asigurate.

Metrorex neagă că ar fi grevă la metrou

Compania care operează metroul bucureștean a dezmințit informațiile apărute în presă. Metrorex a publicat un mesaj pe site-ul oficial, conform căruia trenurile circulă normal, potrivit programului.

Metrorex aduce la cunoștința publicului călător clarificări referitoare la articolele recente apărute în mass-media. Circulația trenurilor de metrou se desfășoară conform programului de circulație aprobat. În perioada 22-28 ianuarie 2025 nu au fost înregistrate depășiri ale intervalelor de circulație pe niciuna din magistralele de metrou, se arată pe site-ul Metrorex.

Metrorex spune că programul de circulație este respectat întocmai și poate fi consultat AICI. Cu alte cuvinte, trenurile circulă normal, iar oamenii care se plâng pe Facebook și sursele din sindicat ar împrăștia fake news.

Sindicatul Liber din Metrou a amenințat încă de la începutul lunii că dacă din cauza Ordonanței Trenuleț nu se va respecta Contractul Colectiv de Muncă, oamenii vor intra în așa-numita „grevă de exces de zel”. Asta înseamnă că nimeni nu-și va mai asuma vreun risc din cauza lipsei de personal. Adică dacă nu are cine să predea trenul, să îi dea aviz și să îl pună din nou în circulație, va rămâne la capăt de linie.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies