Magazinul online Homeycomb a generat numeroase probleme clienților. Zeci de reclamații au fost înregistrate la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) împotriva magazinului. Oamenii s-au plâns că produsele pe care le-au comandat și achitat cu cardul, online, nu au ajuns niciodată la destinație. Mai mult, dacă produsele ajungeau la destinație, păgubiții spun că erau de foarte proastă calitate sau că, deși comandaseră un anumit produs, primeau un altul (B365.ro a scris mai multe despre magazinul Homeycomb AICI).
Magazinul a dispărut într-o zi, iar firma care-l opera a fost lăsată să moară. Bloggerul Radu Dumitru susține însă că magazinul se pregătește să revină pe piață, dar sub o altă denumire.
„De ce să dai o țeapă, când poți da mai multe? Magazinul a revenit sub o societate comercială nouă și pe un alt domeniu, storepedia.ro”, scrie Radu Dumitru pe nwradu.ro.
” Asta este o supoziție de-a mea și a altora din piață, motivată de următoarele:
– IP-ul celor două site-uri este același
– abonații la newsletterul Homeycomb au început sa primească emailuri de la Storepedia fără să solicite asta
– în codul sursă al site-ului Storepedia se regăsesc referințe la Homeycomb, de exemplu fișierele temei web sunt în folderul http://www.storepedia.ro/skin/frontend/homeycomb/default/css/, iar unele fișiere sunt ținute direct pe homeycomb.ro, de exemplu http://homeycomb.ro/media/wysiwyg/floater_homepage.png
– profilul este același, adică mobilier, decorațiuni, obiecte bune prin casă.
– pe Elance, un site de muncă pentru freelanceri, firma Next Media SRL din Chișinău se laudă că a făcut site-ul Storepedia arătând un screenshot în care scrie Homeycomb”, mai scrie bloggerul.