ARHIVA B365

Dragoteanu, Euroest: „Arhitectul-şef al Capitalei e un primitiv în imobiliare”

În cele opt săptămâni de campanie, susţinătorii acestei acţiuni vor să obţină minim 500 de semnături online pentru setul de valori exprimate de omul de afaceri grec Ilias Papageorgiadis, cel care deţine More Group Real Estate Services, dar şi să obţină propuneri sau soluţii concrete din partea celor interesaţi de sectorul imobiliar. Deşi iniţiativa pare de prisos, Dragoş Dragoteanu, CEO-ul Euroest vrea să îi contrazică pe cei care se opun unei astfel de campanii. ”Uitaţi-vă că pe Calea Floreasca au început să se dărâme imobile ca să se construiască parcări. Și în Dorobanţi, un bloc cu patru etaje, are calcan la primele trei etaje, la trei metri în faţă, pe toată lungimea imobilului. Urbaniştii cred că ştiu imobiliare, au luat sau nu au luat şpagă pentru chestia asta, dar în niciun caz nu au venit să vadă când au dat aprobările că blocul respectiv va fi un rahat de imobil, vorbind pe româneşte. Ce să vorbesc eu cu arhitectul-şef, care este un primitiv în domeniul imobiliar?”, se întreabă retoric oficialul Euroest.

Folosind aceste exemple, Dragoteanu vrea să susţină campania ”Imobiliarele sunt bune” pentru a schimba atitudinea celor care activează în acest segment. Ion Anghel, profesor doctor universitar la Academia de Studii Economice Bucureşti, iniţiatorul şi directorul de program al masteratului „Economia Proprietăţilor Imobiliare”, Ruxandra Cleciu, preşedintele Asociaţiei Române a Agenţiilor Imobiliare şi managerul Neocasa, Valentin Ilie, CEO-ul companiei Coldwell Banker Affiliates of România, Troy Jahaver, managing director JLL, Sorin Varvara, preşedintele Asociaţiei Profesionale a Agenţilor Imobiliari din România şi Radu Zilişteanu, expert şi analist imobiliar, sunt câţiva dintre cei care au semnat declaraţia online pentru schimbarea acestui segment.

”De când a început criza, bineînţeles, preţul proprietăţilor a început să scadă mult, iar oamenii au început să vorbească foarte urât despre imobiliare. În trecut, a vorbit cineva despre imobiliare, a explicat cineva cât de importante sunt imobiliarele, despre avantajele acestui segment? Nu am văzut nicio analiză despre asta, deşi vorbim despre o industrie de miliarde de euro, care angrenează mii de oameni”, a declarat Papageorgiadis la conferinţa prin care a dat startul campaniei ”Imobiliarele sunt bune”.

Mizând pe corelaţia dintre Produsul Intern Brut (PIB) al ţării cu cel din sectorul imobiliarelor, dar şi cu cel din domeniul construcţiilor, reprezentanţii companiilor imobiliare au dat curs iniţiativei lui Ilias Papageorgiadis. Aceştia vor să îi convingă pe români că ”imobiliarele sunt bune”. Promotorii proiectului susţin că beneficiarul final al mişcării este întreaga societate românească.

Ofensiva reprezentanţilor sectorului imobiliar se va desfăşura în perioada 9 mai – 8 iulie.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button