Pe urmele celor doi mari sportivi, Nadia Comăneci şi Gică Hagi, a păşit, în ultimul an, şi Simona Halep, care la doar 23 de ani a pus România pe podiumul tenisului mondial. În prezent jucătoarea ocupă poziţia a treia în topul WTA după Serena Williams şi Maria Sharapova.
„Cred că la ora actuală brandul României în lume e făcut de Simona Halep şi de Direcţia Naţională Anticorupţie”, spunea recent publicitarul Bogdan Naumovici, citat de zf.ro.
Totuşi, România are potenţial să exporte şi alte branduri, iar cel mai concludent exemplu este Dacia, maşina pe care o conduc astăzi sute de mii de nemţi, deşi Germania este ţara meştegurarilor auto, fiind cel mai mare constructor european. Maşina realizată la Mioveni a ajuns nu doar în Germania ci în toate colţurile lumii, din Tahiti în Noua Caledonie.
Însă, cel mai utilizat produs românesc este antivirusul BitDefender, tehnologia fiind folosită de 500 de milioane de oameni.
Mai mult pe zf.ro.