Downtown Bucharest își propune să facă concurență Centrului Vechi. Magazinul Eva, primul pas

de:
16 mai 2013
0 Afișari
Downtown Bucharest își propune să facă concurență Centrului Vechi. Magazinul Eva, primul pas

Initiat de DC Communication și Molecule-F, Downtown Bucharest este conceput să devină un alt brand al capitalei, complementar cu Centrul Istoric, scrie incomemagazine.

„În viziunea noastră, Downtown Bucharest este un proiect de zonificare și un motor de dezvoltare economică și socială a părții centrale delimitată de cele două mari piețe, Romană și Universitate, și de cele mai stilate grădini din centrul capitalei, Grădina Icoanei și Cișmigiu. Downtown poate deveni un brand al orașului, un spațiu reper pentru locuitori și, totodată, un traseu care să-i îndrume pe turiști să descopere oferta de shopping, cultură, artă, servicii de calitate din această parte din centrul Bucureștiului”, sustine Teodor Frolu, Managing Partner, DC Communication.

Magazinul Eva, care este și primul partener al campaniei va reprezenta pentru două luni, mai și iunie, punctul de prezentare și informare despre proiect. Cu această ocazie, fostul magazin de modă, o marcă ce dă identitate zonei, devine Magazinul Eva – Design Românesc. Magazinul va intra în perioada 15 mai – 15 iulie într-un experiment de design în care designeri români de top se alătură campaniei Downtown Bucharest și vor oferi o nouă nouă imagine vitrinelor de pe Bulevardul Mageru 9.

De luni până sâmbătă, spațiul este deschis cumpărătorilor care vor găsi aici cele mai recente creații ale designerilor: 109, Adelina Ivan, Carla Szabo, Carmen Secareanu, Ciprian Vrabie, Irina Schrotter, Kristina Dragomir, Lady Magpie, Murmur, Patzaikin, Venera Arapu.

Cookies