ARHIVA B365

Dor de Gust – brandul sub care vor vinde micii producători legume românești, în supermarketuri

Programul, menit să răspundă cererii în continuă creştere a consumatorilor pentru produse româneşti, a fost iniţiat în luna decembrie 2013 de către un grup de producători de legume cu sprijinul Centrului de Comunicare al Fermierilor din România şi Asociaţiei Interprofesionale Prodcom legume-fructe şi a avut ca obiectiv comercializarea directă a produselor aparţinând fermierilor din mai multe bazine legumicole cu tradiţie, cum sunt: Vidra, Izbiceni, Dracea, Nuci, Lunguleţu, Gheorghe Doja, Măriuţa.

Cu sprijinul unor experţi, s-a lucrat la identificarea şi structurarea unui mecanism de management care să răspundă rigorilor de comercializare ale marilor reţele de retail sub aspect calitativ şi cantitativ, al exigenţelor privind trasabilitatea, controlul, sortarea, ambalarea şi transportul produselor.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button