„Domnul amabil de la Penny”. A văzut cum un cuplu renunță la cumpărături, că nu le putea plăti. Și a plătit el, apoi a alergat după cei doi cu sacoșa. Și a făcut un bine

29 aug. 2023
2484 afișări
"Domnul amabil de la Penny". A văzut cum un cuplu renunță la cumpărături, că nu le putea plăti. Și a plătit el, apoi a alergat după cei doi cu sacoșa. Și a făcut un bine. Imagine simbol: FreePik

Un domn cu suflet mare a bucurat doi oameni care, din cauza unei erori a PIN-ului, nu au reușit să-și plătească cumpărăturile și au plecat dezamăgiți din supermarket. Bărbatul, văzând acest lucru, s-a hotărât să facă o faptă bună și să plătească pentru ei.

„Mi s-a făcut un nod în gât”

În timp ce se afla la cumpărături într-un supermarket din Sectorul 3, un bucureștean a luat parte la o întâmplare foarte simpatică, care i-a atras, în mod deosebit, atenția. Ba chiar l-a lăsat cu un nod în gât.

Bărbatul a fost atât de impresionat de cele văzute, încât a povestit totul, în mod anonim, pe pagina de Facebook „Cetățean Sector 3”.

Întâmplarea s-a petrecut astfel: un cuplu a cumpărat câteva lucruri și s-a așezat la coadă la casa de marcat. În momentul în care cei doi au vrut să plătească, POS-ul le-a respins codul PIN al cardului, de două ori.

Ulterior, casierul i-a avertizat că, dacă greșesc și a 3-a oară codul, cardul se va bloca. Astfel, cele două persoane au renunțat la cumpărături, și-au cerut scuze de la restul oamenilor care așteptau la coadă și au plecat.

Un domn care aștepta în spatele cuplului la coadă a văzut cele întâmplate și l-a întrebat pe casier cât costă cumpărăturile celor doi. Angajatul supermarketului a spus că valoarea bonului era de 32 de lei.

După ce a auzit prețul, bărbatul a plătit cumpărăturile celor doi, după care a alergat după ei și le-a transmis că s-a rezolvat. Mai apoi, le-a înmânat cumpărăturile.

Cele două persoane s-au bucurat enorm și i-au transmis mulțumiri domnului pentru gestul făcut.

Asta s-a întâmplat duminică. Stăteam la rând la casa de marcat la Penny. Un cuplu a cumpărat niște lucruri și când voiau să plătească cu cardul, fiind activare cu prima folosire de 2 ori, s-a afișat că PIN-ul este incorect. Casierul i-a avertizat că la a treia greșeală se blochează cardul.

Au cerut scuze pentru neplăceri și au ieșit din magazin. Un domn care urma la rând a întrebat cât trebuia să plătească. Răspuns: 32 lei. A fugit la ușă și a strigat după ei să vină înapoi că s-a rezolvat. El a plătit pentru ei. Au mulțumit mult. Mi s-a făcut nod în gât. Rar vezi așa ceva. Felicitări domnului pentru gest și bunătate”, a povestit bucureșteanul care a luat parte la întâmplare.

Te-ar putea interesa și:

Cookies