ARHIVA B365

Domeniul cu salarii între 500 şi 3.000 euro

Salariile nete din publicitate încep de la 500 euro şi pot depăşi peste 3.000 de euro, în funcţie de poziţia pentru care aplică fiecare candidat, potrvit reprezentanţilor Manpower, unul dintre marii jucători din piaţa de recrutare din România.

În 2013, pentru cele mai multe posturi vacante în publicitate s-au căutat specialişti seniori şi într-un număr semnificativ de cazuri, poziţiile disponibile au vizat înlocuiri de personal, a spus, pentru ECONOMICA.NET, Maria Buznea, consultant al agenţiei Manpower Professional, specializată în recrutarea de specialişti şi middle management.

„Publicitatea este o piaţă destul de compactă, în care majoritatea angajatorilor sunt concentraţi în Capitală şi doar câţiva în alte oraşe mari. Publicitatea este o industrie în care jucătorii – manageri de agenţie, echipa de creaţie sau planificare media – se întâlnesc la nenumărate evenimente, de la competiţii cu premii la pitch-uri pentru client, şi au ocazia să îşi cunoască destul de bine abilităţile şi portofoliul, astfel încât atunci când există un post disponibil în cadrul unei agenţii, aceştia are posibilitatea de a aborda direct două-trei persoane pe care le apreciază şi le consideră potrivite, cu care să discute oportunitatea de angajare, fără să aibă nevoie de procese de recrutare deschise şi de amploare”, au explicat recrutorii Manpower.

Concret, Manpower a plasat candidaţi în publicitate cu salarii cuprinse între 500 euro şi peste 3.000 euro net.

Salariile nete şi posturile din industria de profil pentru care Manpower a plasat candidaţi în 2013 sunt:

Account executive – 500 de euro – 1200 euro

Senior account executive – 500 de euro – 1200 de euro

Account supervisor – 700 de euro – 1400 de euro

Management supervisor – 1000 de euro – 1500 de euro

Group management supervisor – 1000 de euro – 2500 de euro

Account director – 1000 de euro – 2500 de euro

Director of account services – 1500 de euro – 3000 de euro şi peste

Director of client services – 1500 de euro – 3000 de euro şi peste

În ciuda salariilor atractive, oferite în domeniu, în publicitate încă se mai anunţă disponibilizări şi reduceri de costuri. „Industria publicităţii este într-un punct de descreştere şi anul acesta. Bugetele au fost reduse masiv, iar multinaţionalele (zona cea mai generoasă în cheltuielile publicitare) sunt extrem de atente la costuri. Există deci o presiune în acest sens şi în ceea ce priveşte fee-urile de agenţie. Corelat cu această stare a pieţei, nivelul recrutărilor în publicitate este extrem de scăzut, iar într-un număr semnificativ de cazuri, în 2013 putem vorbi despre downsizing (n. red. disponibilizări) şi cumulare de funcţii”, a mai precizat Maria Buznea.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button