Doar accesul în sediul Primăriei Capitalei costă 500.000 euro

de:
31 mart. 2011
0 afișări
Doar accesul în sediul Primăriei Capitalei costă 500.000 euro

Primul contract având drept obiect implementarea sistemului de monitorizare şi gestionare a accesului pentru salariaţi şi vizitatori în incinta sediului PMB precum şi în curtea interioară a fost semnat în 2008 între Primărie şi UTI Systems. „Caietul de sarcini fusese conceput pentru sediul PMB din Bd. Regina Elisabeta nr. 47, iar oferta tehnică şi cea financiară au reflectat aceasta”, susţin reprezentanţii Primăriei.

Contractul a fost suspendat ulterior, întrucât Primăria urma să se mute într-o altă locaţie, datorită lucrărilor de consolidare a cladirii din Bd. Regina Elisabeta nr. 47.

În martie 2010, Municipiul Bucureşti s-a mutat în Splaiul Independenţei nr. 291-293. Odată cu schimbarea sediului, municipalitatea a demarat procedurile pentru încheierea unui nou contract. „A fost actualizat caietul de sarcini conform cu specificul noii locaţii, şi s-a iniţiat procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, în temeiul art. 122 lit b) din OUG nr. 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare, încheindu-se Actul Adiţional nr. 1 la Contractul 4344/14.05.2008”, specifică reprezentanţii Primăriei. Valoarea serviciilor cuprinse în noul act adiţional este de 1.653.009 lei fără TVA (2.049.731 lei cu TVA).

Deşi specificaţiile din caietul de sarcini au fost modificate conform noului sediu, municipalitatea susţine că echipamentele componente ale sistemului vor putea fi refolosite în eventualitatea mutării sediului PMB în altă clădire. Asta în condiţiile în care sistemul solicitat iniţial pentru sediul din Regina Elisabeta nu s-a potrivit cu specificul noii clădiri de pe Splaiul Independenţei.

La costurile cu accesul în noul sediu se adaugă şi cele cu chiria. Astfel, Primăria Capitalei plăteşte 230.000 euro pe lună pentru a-şi desfăşura activitatea în turnul de sticlă de pe Splaiul Independenţei.

Cookies