DN1, te iubesc, da’ aș vrea să te-ocolesc! Cam iad la intrarea în București prin nord. Spre oraș, e coadă cât vezi cu ochii, de pe la Academia de Poliție

26 feb. 2025
360 afișări
DN1, te iubesc, da' aș vrea să te-ocolesc! Cam iad la intrarea în București prin nord. Spre oraș, e coadă cât vezi cu ochii, de pe la Academia de Poliție
DN1, te iubesc, da' aș vrea să te-ocolesc! Cam iad la intrarea în București prin nord. Spre oraș, e coadă cât vezi cu ochii, de pe la Academia de Poliție | Sursa foto: Infotrafic București și Ilfov/Facebook

Intrarea în București prin  DN1 este, ce regulă, ceva rău spre oribil, dar se dovedește a fi deosebit de oribil, cu o coadă uriașă de mașini.

Este o intrare în oraș constant aglomerată, dar situația a devenit complet nebunească de când cu restricțiile impuse pentru Șantierul M6 – lucrările la magistrala de metrou care, într-o bună și sfântă zi, va lega Gara de Nord de Aeroportul Otopeni.

Blocaj pe DN1, coadă la intarea în București de dincolo de Mall Băneasa

Un șofer, membru al comunității  Infotrafic București și Ilfov, tocmai a avertizat pe pe DN1 e rău de tot:

Coloana la intrare în București, de la școala de poliție, DN1 spre București. Evitați zona!

Problema e pentru care verbul „a evita” n-are sens, pentru că evitarea este, efectiv, imposibilă.

DN1, te iubesc, da' aș vrea să te-ocolesc! Cam iad la intrarea în București prin nord. Spre oraș, e coadă cât vezi cu ochii, de pe la Academia de Poliție
| Sursă foto: Info Trafic București și Ilfov – Facebook

Dacă aruncăm un ochi pe Waze, se sperie gândul: e roșu furios pe DN1 – Șoseaua București-Ploiești, la fel e și-n intersecția la Băneasa, cu blocaje pe Șoseua Ion Ionescu de la Brad și Bulevardul Aerogării.

DN1, te iubesc, da' aș vrea să te-ocolesc! Cam iad la intrarea în București prin nord. Spre oraș, e coadă cât vezi cu ochii, de pe la Academia de Poliție
Sursă foto: Captură Waze

Vremuri cu multă coadă pe DN1, pe ambele sensuri

DN1 are câteva mari particularități: este  drum important de intrare în oraș pentru situația de tranzit, este drumul de acasă la job (și invers) pentru miile de bucureșteni care s-au mutat, în ultimii ani, în zona metropolitană din nord și, deloc în ultimul rând, este acea șosea sugrumată de restricțiile pentru Șantierul M6, restricții periodic prelungite.

Iar acesta este abia începutul. Mai țineți minte metroul din Drumul Taberei, care era gata „în 5 ani” și-a fost în 11? Și nu se compară, ca dimensiune și complexitate, cu ce presupune Magistrala M6, metroul spre Otopeni.

Zeii Infrastructurii fie cu noi!

Cookies