Primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, a criticat public activitatea Direcției Generale de Impozite și Taxe Locale S3 (DITL), printr-o postare pe Facebook, semnalând probleme serioae în relația cu cetățenii și cerând măsuri urgente de eficientizare.
Robert Negoiță a transmis un mesaj în mediul online, după ce s-a întâlnit cu angajații Direcției Generale de Impozite și Taxe Locale Sector 3, în urma numeroaselor plângeri de la bucureșteni. Primarul a subliniat că, deși nu dorește să generalizeze, este nemulțumit de modul în care instituția funcționează în prezent.
Nu spun că oamenii nu își fac treaba. Nu spun nici că nu sunt unii care se conduc pe principiul… timpul trece, leafa merge.Nu generalizez în nicio direcție, dar mi se pare inadmisibil ca beneficiarul final, cetățeanul să fie pus să facă nenumărate drumuri în unele situații, a scris Negoiță.
Un alt punct criticat a fost dublarea verificărilor pentru aceeași speță, ceea ce duce la întârzieri inutile și creșterea nivelului de stres pentru oameni:
Nu mi se pare normal ca un inspector să dubleze verificările pe care le face pe o speță. Și prin urmare ca cetățeanul să aștepte mult timp emiterea unui act, tocmai din cauza unor verificări dublate, a scris Negoiță.
Primarul a cerut angajaților DITL să vină cu soluții clare de îmbunătățire a procedurilor și cu propuneri legislative care să ducă la digitalizarea reală a serviciilor. Totodată, a transmis un mesaj tranșant celor care refuză schimbarea:
Sigur, cei care nu înțeleg că este permanent nevoie să evoluăm, să ne actualizăm activitatea la situația prezentă, cei care nu acceptă că putem și trebuie să îmbunătățim, chiar dacă schimbarea este uneori neplăcută, au toată libertatea să aleagă să ne părăsească.
El a subliniat că prioritare trebuie să fie rezultatele, nu volumul de muncă și a încurajat atât colegii din administrație, cât și cetățenii, să contribuie cu idei pentru modernizarea instituției.