ȘTIRI

Ilegalităţi în teatrul Nottara. Directoarea – acuzată de angajați, dar sprijinită de Mircea Diaconu

Marinela Ţepuş a venit la cârma instituţiei în urmă cu un an, după ce Mircea Diaconu şi-a dat demisia, din cauza scandalului în care a fost acuzat de abuz în serviciu şi confict de interese, pentru că şi-a angajat soţia în funcţia de regizor al teatrului Nottara. Directoarea interimară este de profesie critic de artă şi, înainte să vină la conducerea instituţiei, era angajată a teatrului, ca şefă a secretariatului literar, şi directoare a Teatrul „George Ciprian” din Buzău.

Inginerul şef Administrativ al teatrului Nottara, Liviu Ureche, a povestit, pentru B365.ro, că directoarea şi-a exprimat încă de la început preferinţa pentru „echipa pe care a folosit-o şi la Buzău. Din echipă făceau parte Alexandra Norocea, şef serviciu Resurse Umane, Ciprian Duică, fost grafician la secretariatul literar, acum promovat ca şef compartiment Organizare Promovare Spectacole„. Inginerul şef Adminstrativ a declarat că directoarea i-a marginalizat pe angajaţii care nu făceau parte din echipă și a avut întotdeauna o atitudine dictatorială.

Directoarea a răspuns că din „echipă” nu făceau parte doar cei doi oameni nominalizaţi de Liviu Ureche, ci majoritatea angajaţilor. „Liviu a fost unul dintre puţinii cu care nu am reuşit să colaborez. El s-a simţit marginalizat? Înseamnă că suferă de mania persecuţiei. Aceasta este o boală psihică”.

Fiind inginer-şef în cadrul teatrului, Liviu Ureche s-a confruntat cu numeroase probleme în ceea ce priveşte lucrările de reparaţii, de când Marinela Ţepuş a prelua şefia. Nefiind de acord cu multe dintre deciziile directoarei, s-a iscat un conflict. Inginerul spune că directoarea nu a respectat legea, directoarea reclamă că Liviu Ureche nu şi-a făcut bine treaba.

Prima lucrarea realizată a fost repararea acoperişului teatrului.

Din prima ne-a spus că ea vrea ca lucrarea să fie realizată de firma VET PULS, firmă care i-a lucrat şi acasă şi de serviciile căreia a fost foarte mulţumită. Firma cerea mai mulţi bani decât toţi ceilalţi ofertanţi. Aici a apărut semnul de întrebare. Dar m-a sunat Mircea Diaconu şi mi-a spus să trec cu vederea şi să o las să facă aşa cum vrea ea. Şi am spus, bine, şefu’, aşa să fie„, spune Liviu Ureche. 

Marinela Țepuș

Directoarea a recunoscut reporterilor B365.ro că firma VET PULS i-a lucrat acasă, dar „nu am impus-o, am adus-o pentru a da zăpada jos de pe acoperiş, pentru că erau alpinişti utilitari. Au lucrat la mine acum şapte ani, mi-au făcut un zid. Liviu Ureche însuşi a constatat, după ce au dat zăpada jos, că trebuie să se repare acoperişul, pentru că este posibil să cadă peste noi. Şi l-am reparat„, a spus aceasta. Întrebată dacă s-a făcut licitaţie, directoarea a spus că „nu, deoarece suma cerută era sub 15.000 de euro„. Totuşi, deşi, după cum spune directoarea, nicicând nu s-a pus problema unei licitaţii, au fost înregistrate şi alte oferte pentru repararea acoperişului. Explicaţia Marinelei Ţepuş a fost că „deşi în cazul încredinţării directe nu se face studiu de piaţa, eu fiind nouă şi neştiind cum se procedează, am spus să facem„. Când a fost întrebată dacă este adevărat că VET PULS cerea mai mulţi bani ca ceilalţi ofertaţi, directoarea a recunoscut, spunând că, într-adevăr, erau firme care cereau mai puţin, deoarece foloseau materiale mult mai slabe calitativ.

Liviu Ureche ne-a spus o cu totul altă variantă. „Am fost chemat de directoare în birou, unde mai erau Ciprian Duică şi patronul firmei pe care o susţinea directoarea. Voiau să discute pe marginea ofertei. Tipul a scos o ofertă de la un alt ofertant, ceea ce este ilegal. Era una dintre oferte cu cel mai mic preţ. Şi zice, uite, o să refac şi eu oferta să revin la preţul acesta. L-am întrebat de unde avea oferta altei firme. Mi-a spus că i-a dat-o directoarea. A refăcut oferta şi a licitat sub preţul acela. Apoi, când să facem proceduri de selecţie, vine doamna directoare şi zice, ştiţi, n-aş vrea să se facă selecţie de oferte, pentru că ne putem încadra cu lucrarea în limita a 15.000 de euro şi se va face cu încredinţare directă. De ce a făcut asta? Să nu mai vină nimeni să pună întrebări„, continuă inginerul.

Liviu Ureche ne-a povestit că în momentul în care şi-a expus punctul de vedere, a spus că nu se procedează conform legii şi că nu poate semna şi răspunde pentru o ilegalitate, şedinţele în care se discuta des lucrări s-au ţinut fără el: directoarea a refuzat să-l mai cheme, a declarat el. „Şi Georgiana, şefa de la achiziţii publice, a venit la mine speriată şi mi-a spus că este ilegal ce se întâmplă. De când şi ea i-a spus că nu putem proceda aşa, a început să n-o mai lase să vorbească în şedinţe şi să o cheme separat la discuţii. Când încerca să spună ceva, ţipa la ea şi-i spunea să tacă, pentru că nu i-a dat nimeni voie să vorbească„, declară Liviu Ureche.

Directoarea neagă toate acuzaţiile. „Într-adevăr, a venit patronul acelei firme şi s-a discutat cu el despre materiale. L-am sunat şi pe patronul altei firme, să-l întrebăm şi pe el. Firma VET PULS lucra cu lindab, celălalt cu tabla zincată. Pentru că tabla zincată aveam şi înainte şi s-a stricat, am preferat lindab. Pe criteriul aceasta am ales„, declară aceasta.

Deşi suma pe care firma VET PLUS o cerea iniţial pentru lucrare a scăzut, inginerul ne-a povestit că banii au ajuns până la urmă la acea firmă, doar că prin alte metode: „l-a rugat să zugrăvească cupola. Au venit doi băieţi care au zugrăvit, iar directoarea a zis să cumpărăm noi toate materialele şi să fie trecute pe intern. Iar băieţii au primit diferenţa de bani de la început„, spune el.

A doua lucrare realizată de când Marinela Ţepuş a venit la cârma institutului a fost renovarea sălii mici a teatrului, „George Constantin”, lucrare realizată, după cum însăşi directoarea a recunoscut, fără autorizaţie de construcţie. În luna mai a anului trecut, după o ploaie torenţială, sala mică a teatrului s-a inundat. „A venit o inspectoare de la SANEPID, au făcut un proces verbal din care reieşea că ne închid sala până la revenirea la condiţiile igienice şi sanitare corespunzătoare”, spune Liviu Ureche. Aşa a început povestea renovării. 

 

Pentru lucrarea de anvergură, problema principală cu care directoarea s-a confruntat a fost că nu erau bani alocaţi la buget pentru asemenea lucrări, fiind necesară o rectificare bugetară. Exista însă și altă problemă: Inginerul ne-a povestit că a încercat să-i explice directoarei că nu poate face asemenea lucrări, deoarecere clădirea este încadrată în categoria imobililelor cu risc sesimic unu şi se află într-o zona protejată istoric. „Pentru a face orice acolo trebuie autorizaţie. Eu am trecut în toate caietele de sarcini la cerinţe pentru executant: obţinerea avizelor şi a autorizaţiei de construcţie. Nu s-a obţinut nici la lucrarea cu acoperişul, nici de data aceasta”, declară inginerul.

Deşi în teatru Liviu Ureche era persoana care se ocupa de probleme legate de construcţii şi era plătit pentru acest lucru, la un moment dat a apărut în discuţii o arhitectă, Georgeta Gabrea, cu care s-a făcut un contract de consiliere pe probleme de construcţii, care s-a materializat într-un raport de şase pagini despre soluţiile identificate la problema renovării sălii mici a teatrului.  „Am aflat că era sora unui regizor care pusese o piesă la noi. Tot ce scrisese ea în raport spusesem şi eu. În plus, mi-a zis să-i dau schitele, planurile, copii după releveele teatrului. Ea a venit cu planurile respective copiate, spunând că le-a făcut ea. I-am zis şi ei în faţă că sunt copiate. Eu am prevăzut în contractul ei obţinerea autorizaţiei de construcţie. Pentru că arhitecta a văzut că nu poate şi nu poate să obţină autorizaţia, ce au făcut: au scos prevederea din contract. Era contractul parafat, tot, şi ei au scos acest lucru. În documentaţia de atribuire, în caietul meu de sarcini, am lăsat această cerinţă. Până când, la un moment dat, din nou, mă sună Diaconu. M-a rugat să fac o modificare şi să scot cerinţa cu autorizaţia de construcţie din caietul de sarcini. Am refăcut: nu poţi să te baţi cu morile de vânt, nu?”, spune Liviu Ureche.

Marinela Ţepuş a declarat că arhitecta Georgeta Gabrea a fost angajată de teatru deoarece inginerul şef Adminstrativ nu-şi făcea bine treaba. „Din mai, de când s-a inundat sala, până în noiembrie, Liviu Ureche ne-a dat un caiet de sarcini care conţinea 2 pagini şi din care nu puteam înţelege nimic. De aceea, am considerat că avem nevoie de ajutor. Într-adevăr, este sora unui regizor, dar nu angajat, ci colaborator al teatrului. Eu am întrebat pe toată lumea dacă nu cunoaşte pe cineva care poate să ne ajute. Aşa am intrat în contact cu doamna Gabrea„, a spus directoarea interimară. 

Georgeta Gabrea este soţia lui Sorin Gabrea, director al Comisiei de Urbanism din cadrul Primăriei Muncipiului Bucureşti, care decide ce şi cum se construieşte în Bucureşti. Arhitectul Sorin Gabrea a realizat în ultimii ani şapte proiecte pentru diverse companii ale controversatului om de afaceri Puiu Popoviciu, aşa cum B365.ro a scris aici.

Până la venirea verii nu s-a făcut rectificarea bugetară: să se dea 200.000 lei pentru reparaţii, ne-a povestit Liviu Ureche. Nici autorizaţia nu fusese obţinută. Deşi era ilegal ca lucrările să fie executate fără autorizaţie de construcţie, directoarea interimară spune că nu a fost vina ei că aceasta nu s-a obţinut, ci a inginerul. „Doamna Georgeta Gabrea şi-a luat angajamentul să obţină toate avizele. Dar când a venit timpul să i se dea autorizaţia de construcţie, ni s-a cerut un extras de carte funciară. A venit şi i l-a cerut domnului Liviu, care a fost angajat acum opt ani exact pentru acest lucru: să obţină cadastrul, intabularea şi înscrisul în cartea funciară. El nu le avea. Aşa că n-am putut obţine autorizaţia. Inginerului i s-a cerut în 2009, în scris, să le obţină. Trebuia să ducă mai multe acte la primărie: relevee, planuri, schiţe. Nu a făcut asta„, a declarat directoarea. Liviu Ureche susţine că toate aceste acte au fost duse la primărie, doar că nu s-a realizat înscrisul în cartea financiară, primăria motivând, în repetate rânduri, că are prea puţini oameni şi nu a avut timp. „Directoarea ştia că nu avem cadastrul, îi spusesem din iunie. Noi n-am avut niciodată cadastru pe teatru„, a spus Liviu Ureche.

Atât inginerul, cât şi directoarea ne-au spus că şi până atunci mai fuseseră făcute lucrări în teatru în acelaşi fel: fără autorizaţie. „Doar că nu se mai făcuse lucrări de o asemenea anvergură până la momentul acela„, a precizat Liviu Ureche.

Totuşi, deşi autorizaţia nu fusese obţinută, lucrările au început.  „Pentru că actorii erau în concediu, doamna arhitect a venit cu o idee: uitaţi, vrem să vă ajutăm. Este vară, aşa că cel mai bine este ca decopertarea să se facă acum, să nu se perturbe programul de repetiţii al actorilor. Vă dăm o echipă de muncitori necalificaţi să decoperteze, nu ne plătiţi pe noi pe firmă, găsiţi o formă legală prin care să-i plătiţi pe ei.  I-am spus că nu se poate. În primul rând, operaţiunea asta face parte dintr-un întreg, nu poţi să-l împarţi aşa, nu poţi sparge pe lucrările: este ilegal şi anormal din punctul de vedere al tuturor normelor de construcţii. Apoi, nu avem modalitatea de a-i plăti. Prietena ei, Alexandra, sefa personalului, a venit cu o soluţie: să facă unul dintre muncitori un PFA (persoana fizică autorizată), ca să-i punem banii pe PFA şi şi-i împart între ei. Le-am zis că nu voi semna recepţii pentru nimic. Care a fost ideea lor? Oferta iniţială a arhitectei era 48.000 de euro pentru întreaga lucrare. Aşa că au vrut să o bucăţească, pentru a se încadra tot la încredinţare directă. Păi dacă ai rupt o lucrare în doua înseamnă deturnare de fonduri„, declară inginerul. 

Deşi era obligaţia executantului, adică a muncitorilor, conform contractului, să adune gunoiul, directoarea a cumpărat din banii teatrului saci de gunoi şi a chemat, tot pe banii instituţiei, o firmă de salubrizare. 

Până la urmă, decopertarea tencuielii s-a făcut, conform contractului, cu firma C&C STUFF CONSTRUCT SRL, care are cu totul un alt profil. Am sunat la respectiva firmă, iar reprezentantul ne-a spus că „nu se poate face decopertarea tencuială cu ei, deoarece profilul lor este transporturi rutiere mărfuri”

Directoarea şi avocatul teatrului, Florin Ştefan, ne-au dat o altă explicaţie. Într-adevăr, lucrările au fost urgentate din motivul prezentat de Liviu Ureche şi pentru că Georgeta Gabrea nu voia să-şi asume nicio lucrare până nu se luau mostre pentru a se vedea dacă există vreo ciupercă în pereţi. Având în vedere că n-a existat nicio ciupercă, s-au continuat lucrările. Avocatul ne-a spus că firma respectivă a angajat temporar oameni pentru a efectua decopertarea pereţilor, deorece, deşi profilul lor este transporturi rutiere mărfuri, efectuează şi astfel de lucrări de construcţii, doar că nu au mereu oameni, ci angajează temporar.

Anul trecut, Liviu Ureche a avut un accident grav de maşină şi a stat zece zile în concediu medical. „În timpul acesta, fiind în concediu medical, a profitat de lipsa mea,  a spus că trebuie făcute repede lucrările care mai rămăseseră – deşi n-aveau încă bugetul şi autorizaţia- şi în momentul acela m-a scos din comisia de evaluare a ofertelor, din comisia de recepţie, din toate comisiile. Şi l-a numit pe Ciprian Duică, omul din echipă”, a declarat inginerul şef Adminstrativ.

Directoarea a declarat că Liviu Ureche a fost scos din comisii deoarece îşi lua mereu concediu, pe diferite motive, iar lucrările deja fuseseră începute şi el nu ajuta la nimic.

Lucrările au continuat, iar cu doamna arhitectă s-a mai făcut un contract de consiliere, contract care prevedea să facă ea caietul de sarcini şi documentaţia pentru următoarele lucrări necesare la sala mică: de tencuială şi instalaţii electrice. „I-am zis, de opt ani de zile fac caiete de sarcini, documentaţii, nimeni nu mi-a zis niciodată că nu e bine. Tu eşti singura„, îşi aminteşte Liviu Ureche. 

„Voiau să facă cu firma arhitectei, iniţial. Dar mereu mă împotriveam, le ziceam că trebuie analizate oferte, organizată licitaţie. Aşa că s-a renunţat la idee. A chemat directoarea angajaţii firmei care a realizat lucrarea cu acoperişul- firma pe care o susţinea ea iniţial. Această firmă nu este de specialitate, are ca profil alpinism utilitar. Bineînţeles, au spart lucrarea din nou. S-a făcut iniţial contract pentru instalaţiile electrice, deşi de fapt au început tencuielile”, spune angajatul Nottara.

Directoarea a declarat că s-au făcut mai întâi instalaţiile electrice, deoarece, în urma unei verificări făcute de o firmă de pompieri, s-a concluzionat că dacă nu erau reparate instalaţii electrice, exista riscul unui incendiu. Aşa că, după cum directoarea a declarat, s-ar fi făcut, în regim de urgenţă, instalaţiile electrice, mai apoi tencuiala. Firma cu care s-a făcut lucrările este VALAHORUM CONSTRUCT S.R.L.

Conform anunţului de atribuire numărul 133153/22.01.2013, s-a semnat un contract în valoare de 165.184 lei între teatrul Nottara şi firma VALAHORUM CONSTRUCT S.R.L. Negocierea s-a făcut fără anunţ de participare, justificându-se prin „situaţie de urgentă extremă survenită în urma unor evenimente care nu puteau fi prevăzute de autoritatea contractantă”. Totuşi, contractul a fost semnat pe 11.12.2012, iar inundaţia avusese loc pe 25 mai 2012, deci „urgența” a putut fi amânată, totuși, timp de șapte luni. Iar doamna Marinela Ţepuş susţine că până la data de 25 decembrie 2012, deci în numai câteva zile, lucrările au fost gata.

Lucrările executate de această firmă au fost, după cum Marinela Ţepuş a declarat, tencuiala şi instalaţii electrice, dar în contractul de pe sistemul electronic de licitaţii publice erau prevăzute doar lucrări de igienizare, asanare şi reparaţii, iar ca subcontracte: lucrări de instalaţii şi canalizare, lucrări de ignifugare, dulgherie, hidroizolaţii.

O lucrare începută cu bugetul alocat într-un anumit an trebuie să se încheie până la sfârşitul anului financiar bugetar. Toate fondurile, dacă nu au fost cheltuite, se întorc la ordonatorul principal de credite, în cazul teatrului Nottara, la Primăria Capitalei. „Ca să nu dea banii înapoi, au plătit dinainte lucrările, s-a făcut recepţia, dar şi acum se lucrează acolo”, declară Liviu Ureche.

Liviu Ureche a făcut o sesizare la Primăria Capitalei, instituţie în subordinea căreia se află teatrul, cu privire la lucrările care s-au desfăşurat fără autorizaţie de construcţie şi care continuă şi în 2013, deşi recepţia s-a făcut anul trecut. „Au venit două femei de la Primărie în control. Prezent la discuţii a fost şi Mircea Diaconu. Eu le-am spus în sesizare că solicit ca în timpul controlului să fiu de faţă, să-mi expun punctul de vedere. Bineînţeles, s-a discutat cu uşile închise. Au vorbit 15, 20 de minute. Nu s-a întâmplat nimic, au plecat, nu s-au dus pe teren. Că ar fi văzut că anul s-a încheiat şi ei încă lucrează.”, a spus Liviu Ureche.

Pozele au fost făcute de Liviu Ureche, în sala mică a teatrului, pe 16 şi 18 ianuarie, an curent

Directoarea neagă vehement acest lucru acest lucru. Ea a declarat că lucrările au fost încheiate anul trecut, iar acum acolo sunt angajaţii teatrului, care pun reflectoare şi electricienii care „îşi fac şi ei cabinele lor„.

În paralel cu lucrările de la sala mică, s-au făcut şi renovări ale cabinelor actorilor de la sala mare a teatrului Nottara. Şi acolo au existat nereguli pe care Liviu Ureche le-a semnalat. „Din nou ne-am trezit cu încredinţare directă, lucrările urmând să fie execute de o firmă de construcţii a unui actor angajat al teatrului, Lucian Ghimiş. Nici acum n-au contat celelalte oferte, mai mici. Motivaţia a fost puerilă: este actor angajat al teatrului şi ştie mai bine ce vor actorii. Pe 15 octombrie urma să se facă recepţia lucrărilor. Doar că actorul- executantul- era plecat în turneu în Germania. A transmis să se facă recepţia de noi, iar el va semna. Era ilegal, la o recepţie trebuie să fie şi executantul şi beneficiarul şi să se verifice dacă s-au respectat cerinţele de calitate şi cantitate. Dar m-am apucat să măsor eu dinainte, să nu mai fie iar certuri. Am măsurat împreună cu un subordonat: pardoseli, vopsitorii, faianţă, gresie, zugrăveli, tot. Am notat cantităţile. Când mă uit pe devizul ofertei şi pe devizul final, toate lucrările erau trecute în deviz încă o dată şi ceva„, spune Liviu Ureche. 

Când a venit Lucian Ghimiş, inginerul i-a semnalat problemele şi i-a spus să le rezolve. „Cu toate astea, înainte de a se face recepţia, cei de la financiar au plătit. S-a făcut o comisie, m-am chemat să le argumentez poziţia mea. Au recunoscut că măsurătorile nu erau corecte. Lucian a spus că-şi va da demisia, a făcut atunci un scandal monstru şi a vărsat banii înapoi în trezoreria teatrului. Iar eu am primit un avertisment scris, pentru indisciplină şi nerespectarea atribuţiilor de serviciu. La scurt timp, am fost chemat cu o nouă problemă: nu mergeau centralele. Am fost găsit vinovat de incompetenţă, deşi nu era în niciun fel vina mea. Iar s-a făcut o comisie disciplinară. Am fost la ei şi le-am zis că nu voi mai participa, pentru că era clară intenţia: data trecută oricum nu mi-au ascultat argumentele. Mi-au luat indemnizaţia de conducere pe ianuarie şi februarie. Doar că au făcut un lucru ilegal din punct de vedere al Codului Muncii, care prevede că 15%  este maximum- pentru o abatere- pe care-l poţi lua din salariu. Ei mi-au luat 25%„, povesteşte Liviu Ureche.

Marinela Ţepuş susţine că era în responsabilitatea inginerului să facă un caiet de sarcini, la începutul lucrării, caiet de sarcini care să conţină măsurătorile exacte după care urmează să lucreaze şi să-şi facă devizele muncitorii. „Dacă el a făcut un caiet de sarcini artistic, normal că şi devizul a fost artistic. În plus, el a semnat devizul parţial. De ce nu s-a sesizat atunci? Nu s-au înţeles ei„, spune directoarea, zâmbind. Privitor la indemnizaţia de conducere care i-a fost luată ilegal lui Liviu Ureche, Marinela Ţepuş a spus „să ne dea în judecată şi să obţină restul de bani„.

Punctul de vedere al angajatului Nottara este cu totul altul. „În caietul de sarcini nu se fac măsurătorile exacte. Acolo se scrie amprenta la sol şi ce vrei să faci. Măsurătorile trebuie făcute la recepţia finală. Şi, da, într-adevăr, am semnat devizul parţial, pentru că mi s-a spus că nu mai au bani pentru execuţia lucrărilor şi trebuie să fie plătită o parte din suma totală. Şi am spus să nu fiu eu împotriva tuturor. La recepţia finală, am măsurat„, a declarat inginerul şef Administrativ.

Întrebată dacă Lucian Ghimiş a vărsat banii în trezoreria teatrului, Marinela Ţepuş a declarat: „Da, deoarece banii i-au fost daţi ilegal, pentru că nu se făcuse recepţia finală„.

La nici o lună după ce Liviu Ureche a povestit, pentru B365.ro, ilegalităţile pe care Marinela Ţepuş le-ar fi comis, i-a fost desfăcut contractul de muncă. Motivele: „nerespectarea atribuţiilor de muncă şi indisciplină”. Inginerul a intrat în sala „George Constantin” a teatrului, pentru a face pozele care dovedesc că acolo lucrările nu s-au încheiat nici în 2013 şi a fost văzut de muncitori, care au anunţat-o pe directoare. „Intrarea în sala mică era interzisă fără acordul conducerii, deşi eu eram inginer-şef în cadrul teatrului şi aveam tot dreptul să intru acolo„, ne-a declarat Liviu Ureche. Cealaltă persoană care se împotrivise deciziilor directoarei, contabila-şefă, a fost dată afară în vara anului 2012.

Directoarea interimară a preluat, când a venit la conducerea institutului, planul de management al lui Mircea Diaconu. Şeful Adminstrativ ne-a spus că acesta a fost unul dintre motivele pentru care directoarea a fost susţinută de Diaconu. În plus, cu sprijinul Marinelei Ţepuş, Maria Diaconu a continuat să regizeze piese în teatru.

„Eu am venit în 2011, la sfârşitul anului, la conducerea institutului. N-am putut decât să mă pliez pe proiectul dumnealui. Anul acesta pot considera că e propriul meu proiect. Din păcate trei sferturi din el este al lui Mircea Diaconu pentru că n-am avut sala mică, aşa că proiectele au fost amânate pe anul acesta. Aşa că va fi un proiect comun. Şi anul acesta, şi în viitor vor fi proiecte comune. Iar Maria Diaconu este angajată pe perioadă nedeterminată. Ce să fac, să o dau afară?”, a răspuns Marinela Ţepuş.

Primăria Capitalei, în subordinea căreia este teatrul Nottara, nu a dat niciun răspuns solicitării B365.ro referitoare la problemele din cadrul teatrului. 

 


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button