Din 2025 nu vom mai sta la coadă în magazinele Auchan din București și din țară. Casele vor fi 100% self check-out

22 feb. 2023
862 afișări
Din 2025 nu vom mai sta la coadă în magazinele Auchan din București și din țară. Casele vor fi 100% self check-out
Din 2025 nu vom mai sta la coadă în magazinele Auchan din București și din țară. Casele vor fi 100% self check-out. Sursa foto: Auchan

Compania Auchan își dorește ca toate magazinele din țară să beneficieze de case 100% self check-out, reducând, astfel, cozile nesfârșite și timpul petrecut de clienți așteptând pentru a plăti produsele. Prin această decizie, angajații care lucrează la case vor deveni consilieri clienți case, aceștia ajutând și îndrumând clienții în procesul de scanare al cumpărăturilor.

În magazinele Auchan se renunță la casele de marcat clasice

Compania Auchan transmite, printr-un comunicat de presă, că datorită acestui nou sistem de case, cumpărătorii reduc timpul de așteptare la casele clasice de marcat, toate acestea fiind în permanență deschise.

Posturile angajaților de la casele de marcat vor evolua către o nouă meserie, cea de consilier. Astfel, aceștia vor acorda consultanță și suport clienților.

Noile case de tip self service vor fi potrivite atât pentru un număr redus de produse, cât și pentru cumpărături voluminoase. Motivul pentru care compania a ajuns la această decizie este pentru a evita formarea de cozi și pentru reducerea timpului de așteptare la casele de marcat.

Casele de self check-out vor funcționea în permanență în fiecare magazin, deschizându-se un număr cuprins între 16 și 50 de case, în funcție de dimensiunile fiecărui magazin.

De asemenea, procesul de scanare al acestor case de marcat moderne este unul ușor de utilizat, fiecare client scanând produsele individual sau ajutați de consilierii de case. Angajații vor fi disponibili în permanență pentru a oferi suport cumpărătorilor.

Casele de marcat oferă modalități diverse pentru efectuarea plății, precum numerar, card bancar, bonuri de masă digitalizate etc. Clienții pot scana chiar și cardul de fidelitate MyClub Auchan ce le oferă acestora numeroase avantaje.

Auchan își propune să ajungă la 100% case self check-out până în 2025

Gabriela Gealapu, Manager Național Case, declară că acest proiect răspunde nevoilor clienților și a angajaților:

Proiectul de modernizare a caselor de marcat este natural în contextul social aflat în continuă schimbare și reprezintă răspunsul nostru la nevoile clienților și angajaților, dar și un nou pas în transformarea digitală a companiei noastre. Ascultând nevoile clienților și angajaților, am reușit să implementăm o soluție care asigură modernitate, păstrând parcursul asistat de către colegii noștri, și care contribuie la dezvoltarea profesională a acestora.

În Bucureși, Cluj, Constanța, Brașov, Iași și Timișoara există 12 magazine, în prezent, care sunt echipate cu noul sistem de case. Până in 2025, reprezentanții Auchan își propun ca toate magazinele să beneficieze de astfel de case.

Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România, spune că aceste case self check-out sunt dovada dinamicii pieței din România:

Evoluția numărului de case self check-out este dovada dinamicii pieței și răspunsul nostru la exigențele de azi ale clienților. Astfel, aceștia vor putea beneficia de un parcurs independent în magazin, accesibil, rapid și simplu, de o soluție adaptată nevoilor lor, cu acceptarea tuturor modalităților de plată și colegi care ajută în cazul în care este nevoie de asistență pentru scanarea produselor.

De asemenea, cu noile case de marcat clienții vor avea acces cu ușurință și la beneficiile programului de fidelitate MyCLUB Auchan, precum și la informații privind campaniile derulate în magazine.

Casierii vor deveni consilieri pentru clienți. Îi vor ajuta să scaneze produsele

Schimbarea parcursului de case de marcat este reprezentat de evoluția pe care o va avea meseria de casier. Compania Auchan spune că investește în formarea personalului angajat din acest departament pentru a-și dezvolta competențele de comunicare și de relaționare care sunt necesare în consultarea clienților:

Pentru colegii casieri, ceea ce se schimbă este modul în care relaționează cu clientul. De la o meserie tehnică, evoluăm către o meserie care se bazează pe comunicare. Practic, trecem de la o abordare tranzacțională la una relațională, pentru că meseria colegilor noștri din zona caselor de marcat devine una de suport, comunicare și acompaniere a clienților, a transmis Ioana Toșa, Director Regional Nord.

Reprezentanții companiei au declarat că peste 60% din încasări se realizează prin prisma caselor rapide self check-out. Acest lucru s-a accentuat în ultimii doi ani. De asemenea, în mai multe unități se înregistrează deja utilizarea exclusivă doar a caselor self check-out.

O nouă etapă în procesul de digitalizare a scanării produselor din magazinele Auchan este utilizarea serviciului de self-scan, Scan&Go, ce este disponibil prin aplicația Auchan App.

Prin această opțiune, membrii MyClub Auchan își pot folosi propriile smartphone-uri pentru a scana singuri orice produs din magazin pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături. Astfel, timpul petrecut la casele de marcat se reduce într-o măsură și mai mare.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies