Bucureștiul este finalist al concursului Destinația Anului 2024, la categoria „Orașul care inspiră”, iar proiectul „Străzi deschise – București, Promenadă urbană” a ajuns în finală la categoria „Atracții cultural-educative”.
Anunțul a fost făcut de primarul Capitalei, iar bucureștenii trebuie să știe că pot vota până la data de 21 mai.
Bucureștiul este finalist în competiția Destinația Anului 2024, anunță Nicușor Dan într-o postare pe Facebook:
Municipiul București intră în finala competiției Destinația Anului 2024 la categoria ”Orașe care inspiră”, iar Proiectul cultural ”Străzi deschise – București, Promenadă urbană” este finalist la categoria ”Atracții cultural-educative”.
Destinația Anului este cel mai important concurs la nivel național pentru promovarea turismului din România. Anul acesta, competiția se desfășoară în perioada 15 martie – 21 mai pe site-ul de AICI și aliniază la start cele mai frumoase obiective turistice din țara noastră.
În urma voturilor juriului, Bucureștiul și „Străzi deschise” au intrat în finala concursului, spune primarul Capitalei:
Potrivit regulamentului competiției, în perioada 16 martie – 14 aprilie, în urma voturilor juriului alcătuit din specialiști în marketing și turism, manageri, jurnaliști și lideri de opinie, Municipiul București și programul cultural Străzi deschise – București, Promenadă urbană au intrat în finala competiției.
Câștigorii vor fi desemnați la data de 21 mai 2024, în cadrul Galei de Premiere care va avea loc la București.
Nicușor Dan le spune bucureștenilor că pot vota municipiul București și programul cultural „Străzi deschise” pe site, AICI.
Bine de știut pentru cei care votează: Trebuie să alegeți destinația preferată din minim 3 categorii și să validați votul prin apăsarea butonului „Apasă pentru validarea votului!” din josul paginii! Mai apoi, trebuie să introduceți adresa de mail, să așteptați să primiți mail și să validați votul prin apăsarea butonului „Confirmare Vot!”.
Te-ar mai putea interesa și: FOTO ❤️ Tot un fel de Străzi Deschise. La plimbare pe Calea Victoriei din ’50, pe vremea când era aproape natural pietonală: o mașină ici, una colo și-un autobuz bijou