ESENTIAL

De la prezervativul fără gust, la mortul transpirat – reclamaţii trăsnite la Protecţia Consumatorului

5. Nu este un caz unic şi nu este prima dată când consumatorii vin cu o astfel de plângere, de aceea cazul următor se clasează de-abia pe ultimul loc al plângerilor ciudate din partea consumatorilor: un bărbat din Bucureşti s-a plâns că prietena sa a rămas însărcinată, după ce, în timpul actului sexual, toate prezervativele dintr-o cutie s-au rupt.

4.Un alt bucureştean, de 20 de ani, s-a plâns inspectorilor că a cumpărat pastile viagra de pe internet însă acestea nu au avut efectul precizat în reclamă: „Trei ore de sex la foc automat”. Astfel, tânărul „s-a făcut de râs în faţa partenerei sale”, după cum a explicat chiar el, în reclamaţie. Plângerea a fost transmisă de Comisariat la Ministerul Sănătăţii, de competenţa căruia era cazul.

3.Prezervativele se pare că reprezintă o marfă cu multe nereguli, nu doar referitoare la rezistenţă, ci şi la gust. Un locuitor al Capitalei s-a plâns că, deşi a cumpărat prezervative pe care scria că au gust de banană, acestea nu aveau nicio astfel de aromă. Inspectorii de la Protecţia Consumatorului s-au declarat însă depăşiţi de această plângere, pe care au trimis-o organismului de resort: Ministerul Agriculturii.

2.O petiţie neobişnuită de care îşi amintesc comisarii de la Protecţia Consumatorului este semnată de un bucureştean care comandase lucrări de execuţie a unui cavou. Acesta a reclamat faptul că, pe geamurile tâmplăriei termopan de la construcţia mortuară se produce condens şi, din această cauză, mortul „ar putea transpira”.

1.Cea mai neobişnuită reclamaţie cu care s-au confruntat inspectorii pare însă a fi aceasta: Un bucureştean a depus o declaraţie prin care îşi exprima nemulţumirea faţă de păpuşa gonflabilă pe care a cumpărat-o de la un sex shop. Bărbatul susţine că jucăria era „subdimensionată” pentru el, motiv din care a mers să schimbe echipamentul sexual la magazin. Numai că vânzătoarea a refuzat să primeasă înapoi păpuşa gonflabilă deoarece fusese „utilizată, iar vaginul era rupt”, după cum a menţionat petentul.

După cum susţin reprezentanţii Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Bucureşti astfel de reclamaţii sunt, de regulă, clasate pe motiv că ele nu pot fi probate.

„Astfel de reclamaţii mănâncă timp preţios din partea comisarilor pentru că ele trebuie oricum înregistrate, iar ulterior trebuie să i se răspundă petentului în termenul legal. N-ar trebui să ajungă la noi aşa ceva pentru că, în acest timp, ne-am putea ocupa de sesizări care într-adevăr afectează viaţa şi sănătatea consumatorilor”, a precizat Ion Ștefancelmare, comisar în cadrul Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Bucureşti care a adăugat că, de la începutul anului şi până în prezent, au fost înregistrate în total peste 17.000 de reclamaţii de la locutorii din Capitală.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button