Nu ar trebui să te mire faptul că o pagină de Facebook bine pusă la punct, prin care să livrezi reclame potențialilor tăi clienți, te ajută să-ți crești conversiile. Facebook – o platformă socială atât de populară – ajută brandurile să capete un plus de autenticitate în ochii publicului și să se conecteze mai ușor cu acesta. Și, deși există numeroase aspecte despre care putem discuta când vine vorba de o strategie de promovare pe canale de marketing orientată pe Facebook, ne vom concentra atenția în acest articol asupra uimitoarelor beneficii pe care le oferă reclamele livrate pe această platformă.
Fără a ne mai lungi cu vorba, permite-ne să-ți prezentăm ce poate face pentru tine o campanie de promovare pe Facebook, realizată ca la carte, de o agenție promovare online cu experiență!
Știai că la nivel mondial platforma Facebook este folosită de nu mai puțin de 3 miliarde de utilizatori? Cu alte cuvinte, aproape jumătate din populația planetei se loghează cel puțin o dată la 30 de zile pe Facebook pentru a interacționa cu prietenii și pentru a-și lua doza de inspirație. Pentru o firmă, potențialul Facebook-ului este unul pur și simplu impresionant și chiar dacă produsele sau serviciile tale se adresează doar unui segment restrâns din toți utilizatorii de pe Facebook, tot ai o piață incredibilă de care poți profita din plin, la doar câteva click-uri distanță.
Un alt avantaj al promovării pe Facebook este posibilitatea de a targeta audiența, astfel încât reclamele tale să ajungă doar la categoriile demografice care te interesează. Poți alege ca reclamele tale să se afișeze anumitor persoane ținând cont de următoarele caracteristici ale acestora:
Astfel de setări sunt foarte utile dacă vrei ca mesajul campaniei tale să ajungă doar la persoanele potrivite și să nu se piardă în neant, așa cum se întâmplă uneori pe Google unde acoperirea este cu mult mai largă.
De asemenea, poți crea o audiență personalizată pe baza unor criterii specifice, cum ar fi persoanele care ți-au vizitat site-ul web sau s-au au interacționat cu profilul tău pe Facebook, detalii care te ajută să creezi reclame mai bine direcționate și mai eficiente.
Pe de altă parte, să setezi o campanie de promovare pe Facebook dacă ești începător poate fi în sine o mare provocare și de aceea, dacă marketing-ul online nu este punctul tău forte, atunci este mult mai convenabil și eficient să apelezi din start la o agenție Facebook ads specializată în astfel de servicii marketing online.
Facebook separă în mod convenabil șabloanele de campanii publicitare în trei categorii pentru a ajuta reprezentanții celor mai bune agenții marketing online să creeze campanii cât mai eficiente și profitabile pentru clienții lor. Aceste opțiuni se bazează în mod fundamental pe obiectivele fiecărei campanii în parte.
Astfel, categoriile de reclame ce pot rula pe Facebook sunt:
Există multe alte avantaje pe care o campanie de promovare pe Facebook ți le poate oferi indiferent de stadiul în care se află afacerea ta. Dar pentru a le descoperi pe toate, este crucial să colaborezi cu o agenție de marketing unde acest tip de promovare se numără printre punctele forte, așa cum este re7consulting. Ia chiar acum legătura cu un specialist re7consulting și vei descoperi ce poate face platforma Facebook pentru conversiile tale!