„De ce nu mi-a luat şi nevasta dacă tot mi-a luat parcarea, nu?”. Doi bucureșteni plătesc același loc de parcare, în Sectorul 2. Ce explicații oferă autoritățile

20 nov. 2022
6158 Afișari
„De ce nu mi-a luat şi nevasta dacă tot mi-a luat parcarea, nu?”. Doi bucureșteni plătesc același loc de parcare, în Sectorul 2. Ce explicații oferă autoritățile
„De ce nu mi-a luat şi nevasta dacă tot mi-a luat parcarea, nu?”. Doi bucureșteni plătesc același loc de parcare, în Sectorul 2. Ce explicații oferă autoritățile. Sursa foto: Unsplash

Criza de locuri de parcare din Sectorul 2 duce la evenimente desprinse parcă din filme. Doi bucureșteni au ajuns să plătească prețul întreg pentru un singur loc de parcare pe care îl folosesc… cu rândul. De vină pentru această încurcătură ar fi comunicarea defectuoasă a autorităților, fapt care l-a determinat pe unul dintre deținătorii acestui loc de parcare să amenințe Primăria Sectorului 2 cu judecata.

Situație aproape comică întâlnită în Sectorul 2 din Capitală. Spunem aproape comică, deoarece se petrece în mijlocul crizei de locuri de parcare din sector – la 360.000 de autoturisme sunt amenajate doar 26.000 de locuri de parcare. Doi bărbați au ajuns să plătească prețul întreg pentru un singur loc de parcare pe care parchează cu rândul, în timp ce celălalt parchează „pe unde apucă” între timp. Situația ar fi pornit de la o eroare de comunicare a autorităților.

Cei doi plătesc separat prețul întreg pentru același loc de parcare

„De ce nu mi-a luat şi nevasta dacă tot mi-a luat parcarea, nu?”, se întreabă Petrică Dumitru, care a plătit acest loc de parcare în ultimii 15 ani. Potrivit acestuia, noul proprietar s-a mutat în bloc în urmă cu o săptămână și „a luat parcarea”.

„Aici am chitanţa de 500 de lei pe 20.01.2022. Locul 18, codul care este la parcare. Acesta este locul meu de parcare care este ocupat de altă mașină. Acum parchez pe unde apuc. Azi am parcat aici, mâine parchez în faţă, poimâine parchez pe la piaţă”, a declarat Dumitru, care a locuit în acest bloc în ultimii 25 de ani, potrivit Observator.

Între timp, celălalt vecin oferă argumentele sale: „Eu ce să-i fac dacă e supărat? Am fost sunat, am plătit şi atât. Asta a fost. Am cerere de acum 5 ani şi acum a fost contractat. Asta a fost tot“.

Bărbatul cu vechime mai mare în bloc recunoaște totuși faptul că autoritățile i-au transmis că contractul său pentru locul de parcare a fost anulat, deoarece datele nu au fost actualizate.

Ce explicații oferă autoritățile

Primăria Sectorului 2 a transmis că bărbatul care locuiește în bloc de 25 de ani trebuia să actualizeze datele din contract pentru a menține valabilitatea acestuia. Mai mult, autoritățile susțin că toate persoanele care necesitau actualizarea datelor din contract au fost contactate de ADP prin poștă.

„Sunt destui care nu au răspuns. Din comoditate, nu s-au deplasat la poştă să-şi ridice acei fluturaşi. I-am adus la cunoştinţă că i-a fost reziliat contractul şi că a pierdut dreptul de a mai utiliza locul de parcare”, a declarat directorul ADP Sector 2, Alin Drugău.

În același timp, Petrică Dumitru susține că nu a primit aceste scrisori și nu a știut de existența lor. Mai mult, acesta amenință autoritățile cu judecata. „Să mi se plătească pe 5 ani. Ei să plătească parcarea, dar să mi se dea locul 18 pe care îl am eu aici, pentru greşeala asta”.

top view photo of red and blue convertibles on asphalt road

CITEȘTE ȘI

Astăzi se deschide târgul de Crăciun din Piața Constituției. Ce surprize îi așteaptă pe vizitatori

BREAKING | Accident extrem de grav în centrul Bucureștiului, pe Bulevardul Regina Maria. Un autobuz și un taxi s-au ciocnit violent

Numărul persoanelor cu documente de călătorie false, în creștere, transmit polițiștii de frontieră de pe Aeroportul Otopeni.

Cookies