DE CE funcţionează defectuos sistemul de management al traficului, în Capitală – explicaţia ASB

de:
16 dec. 2015
1 afișări
DE CE funcţionează defectuos sistemul de management al traficului, în Capitală - explicaţia ASB

Primarul Capitalei le-a cerut deja factorilor responsabili sa se prezinte la intalnirea de saptamana viitoare cu un plan de solutii pe termen scurt.

PMB: Toate intersecţiile din BTMS sunt funcţionale. Problemele din noiembrie – din cauza ploii

Primăria Capitalei a anunţat, la sfârşitul lunii trecute, , că toate intersecţiile din BTMS (Sistemul de Management al Traficului din București) sunt funcţionale, după ce, anterior, semafoarele din 11 intersecţii s-au stricat din cauza ploii.

Mai jos, regasiti raspunsul primit miercuri, 16 decembrie, de la Administratia Strazilor, institutie care gestioneaza Centrul de Management al Traficului:

In Municipiul Bucuresti avem un numar de 434 de intersectii semaforizate. Dintre acestea, un numar de 171 de intersectii fac parte din sistemul BTMS (Bucharest Traffic Management System).

In dimineata zilei de 16.12.2015, aveam un numar de 4 intersectii defecte (Splaiul Independentei x Sos. Virtutii, Piata Gorjului, Piata Brasov, Str. Popisteanu x Bd. Ion Mihalache).

In cursul aceleiasi zile, trei dintre acestea au fost remediate, iar in cazul ultimei – Str. Popisteanu x Bd. Ion Mihalache, se lucreaza in prezent in vederea remedierii. Totodata facem precizarea ca aceste intersectii nu fac parte din cele ce functioneaza in sistem centralizat.

Cum arată CENTRUL DE CONTROL AL TRAFICULUI bucureştean, care zace NEFUNCŢIONAL, din cauza unui cablu

În timp ce sistemul ultraperformant de Management al Traficului din București nu funcționează din cauza unui cablu tăiat accidental, în urma unei lucrări, angajaţii Centrului de Control vin degeaba la serviciu, uitându-se la ecrane care nu funcţionează. Astfel, peste aparatura de milioane de lei se așterne, zi de zi, praful. În același timp, în stradă, șoferii pierd ore în șir stând la semafoare și în coloane interminabile de mașini.

In ceea ce priveste situatia de ansamblu a intersectiillor ce functioneaza in sistem centralizat, va comunicam ca, in momentul de fata, monitorizarea video este functionala in proportie de 80%. Administratia Strazilor are incheiat un contract de reparatii, astfel incat, pana la sfarsitul anului 2015, acesta sa fie functional in
totalitate.

TRAFICUL INFERNAL din Capitală face victime: Alina Roman a demisionat de la Administrația Străzilor

Alina Roman și-a dat demisia din funcția de director general al Administrației Străzilor. Anunțul a fost făcut, miercuri, de primarul general interimar al Capitalei, Ștefănel Marin Dan. „Blonda de la Străzi” cum i se mai spunea ocupa funcția de director general din iulie 2008.

Totodata, din cauza numeroaselor lucrari edilitare desfasurate pe raza Capitelei de catre Apa Nova, Enel, Luxten sau a firmelor care au executat lucrari de reabilitare a partii carosabile a strazii avem un numar semnificativ de bucle inductive nefunctionale (bucla inductiva este un sensor instalat pe carosabil, pe fiecare banda de circulatie, inainte de intrarea in intersectiile cuprinse in BTMS, astfel incat, prin acest sistem, sunt numarate masinile care intra in intersectie, informatia ajungand la semafoare care se pot astfel corela pentru fluidizarea traficului).

Administratia Strazilor are pregatita documentatia pentru reparatia acestora, urmand ca odata cu inceperea noului an sa incheiem un contract subsecvent avand drept obiectiv repararea acestora, anunta institutia.

 

Cookies