Daniel Băluță: Sectorul 4 are cea mai digitalizată administrație locală. Oamenii pot obține documentele necesare doar cu un click

18 mart. 2022
342 Afișari
Daniel Băluță: Sectorul 4 are cea mai digitalizată administrație locală. Oamenii pot obține documentele necesare doar cu un click
Daniel Băluță Sectorul 4 are cea mai digitalizată administrație locală. Oamenii pot obține documentele necesare doar cu un click | Sursă foto: Facebook-Daniel Băluță

Tot mai multe administrații locale din București își doresc să treacă la un sistem digitalizat pentru a reduce timpul de așteptare al cetățenilor. Una dintre primăriile ce are deja acest sistem implementat este Primăria Sectorului 4. Daniel Băluță consideră aceasta este cea mai digitalizată administrație locală din țară.

Sectorul 4 are cea mai digitalizată administrație locală

Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, spune despre administrația pe care o conduce este cea mai digitalizată din București și restul țării, la acest moment. Oamenii nu mai sunt nevoiți să se mai plimbe cu dosare pline de acte, de la un ghișeu la altul, pentru a obține documentele de care au nevoie.

Mare parte din necesitățile cetățenilor din sector pot fi rezolvate online, de oriunde s-ar afla. Aceștia pot obține online:

  • Locuri de parcare,
  • Autorizații,
  • Certificate de urbanism.

Pentru persoanele ce nu se descurcă foarte bine în mediul online, a fost deschis un centru unde aceștia pot beneficia de îndrumarea angajaților primăriei. Acesta se află în incinta Grand Arena Mall și este dotat cu toate mijloacele tehnice necesare. Centrul este deschis publicului de luni până vineri, între orele 08:00 și 20:00. Angajații primăriei le explică cetățenilor pas cu pas cum pot fi folosite platformele online pentru a se putea descurca singuri în viitor.

În Sectorul 4 ținem pasul cu tehnologia, dar nu lăsăm pe nimeni în urmă!

Fonduri europene nerambursabile pentru digitalizarea Sectorului 2

Radu Mihaiu, primar în Sectorul 2 al Capitalei, a anunțat ieri ,că au fost obținute fonduri europene nerambursabile ce vor fi folosite pentru a simplifica birocrația și pentru digitalizare. Schimbarea va fi una radicală, după cum a fost precizat într-o postare pe pagina de Facebook a Primăriei Sectorului 2. Toate procesele ce țin de asistența socială vor fi simplificate.

Ecosistemul Digital ce va fi creat le va permite:

  • Eficiența și transparentizarea muncii funcționarilor publici,
  • Accesul online al cetățenilor la serviciile publice ce sunt oferite, de obicei, la ghișeu,
  • Completarea și depunerea dosarului prin care o persoană solicită beneficii sociale,
  • Acces rapid la concluzie (aprobarea sau respingerea dosarului),
  • Posibilitate cetățenilor de a monitoriza aspectele care țin de acordarea beneficiilor sociale.
Cookies