Îți plac vacanțele la plajă, dar uneori te bucuri pur și simplu de un weekend la munte. Sau poate preferi culoarea roșie, dar din când în când ai chef să te îmbraci în verde sau în galben. În playlistul tău s-au strecurat mai multe genuri muzicale și le asculți pe rând, în funcție de moment. Preferințele tale variază și ce bine că ai de unde alege!
Pentru toți cei curioși, cărora le place să exploreze și nu se mulțumesc cu o singură opțiune preferată, Coca-Cola a lansat două variante de băuturi cu aromă fresh de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde.
Sub ideea creativă „Când un twist nu e de ajuns”, Coca-Cola te invită să ai parte nu de una, ci de două experiențe savuroase și să încerci ambele arome, cu gust de Lămâie și cu gust de Lămâie Verde.
„Suntem încântați să le oferim celor care iubesc gustul unic Coca-Cola nu una, ci două variante prin care se pot bucura de băutura preferată într-o experiență fresh și delicioasă. Invităm consumatorii să încerce ambele variante și să le savureze pe fiecare în funcție de moment. Pentru că o singură aromă favorită nu e de ajuns pentru cât de diverse sunt gusturile lor.” – Iuliana Nedelcu, marketing director Coca-Cola România.
Ambele băuturi sunt deja disponibile pe rafturile din România, în ambalaje din PET reciclat de 500 ml și 2l, dar și la doze de 330 ml. Și pentru că cele două noi variante fac o pereche care se completează, vor fi comunicate împreună în campania de marketing.
Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Misiunea companiei noastre este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ.
Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a avea un impact pozitiv în viețile oamenilor, în comunitate și asupra planetei, prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre, prin promovarea reciclării ambalajelor, practici sustenabile de aprovizionare și reducerea emisiilor de carbon pe întregul lanț de valoare. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Aflați mai multe la www.coca-colacompany.com și urmăriți-ne pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.