Cumpărături în lenjerie intimă: Haine gratuite, pentru bucureştenii care vin dezbrăcaţi la mall

de:
10 iun. 2014
0 Afișari
Cumpărături în lenjerie intimă: Haine gratuite, pentru bucureştenii care vin dezbrăcaţi la mall

Joi, 12 iunie, începând cu ora 8:00, primii 100 de vizitatori ai magazinului Desigual din AFI Palace Cotroceni vor pleca acasă cu ținută completă Desigual, în cadrul campaniei Seminaked, cu mottoul „Intri pe jumătate dezbrăcat şi pleci total îmbrăcat”. Singura condiţie pentru doritori este să treacă pragul spaţiului comercial doar în lenjerie intimă, apoi să-şi aleagă în maximum o oră hainele dorite.

Aflat la a treia ediţie în România, Seminaked by Desigual este un concept de eveniment care s-a bucurat până în prezent de un succes fulminant în oraşe renumite pentru spiritul lor nonconformist din Europa, SUA sau ASIA, precum Madrid, Barcelona, Londra, New York, Berlin, Lisabona, Amsterdam, Tokyo.

La ultima ediție din România, Seminaked by Desigual a atras peste 200 de bucureşteni care au aşteptat la coadă de la 4 dimineaţa până la deschiderea magazinului. Prima ediție a acestei campanii a debutat în 2005, iar de atunci și până în prezent, peste 10.000 de nonconformiști din întreaga lume au trăit experiența Seminaked iniţiată de retailer-ul spaniol de fashion.

Brand-ul de fashion Desigual a fost fondat de Thomas Mayer în 1984 şi a fost lansat drept o marcă atipică.

Thomas Meyer şi-a început afacerea confecţionând tricouri atipice în Ibiza, iar ulterior a realizat jachete din foşti jeansi şi diverse combinaţii care au frapat. Modelele sale au avut rapid succes la public, iar cifra de afaceri a crescut în ultimii ani cu 40% anual datorită design-urilor, care s-au remarcat prin colorit şi îndrăzneala combinaţiilor.

Cookies