Cum vor circula tramvaiele liniei 41 pe Podul Grant, de la 1 octombrie. Nicușor Dan: STB va suplimenta cu o linie de autobuz în zonă

08 aug. 2023
1688 afișări
Cum vor circula tramvaiele liniei 41 pe Podul Grant, de la 1 octombrie. Nicușor Dan: STB va suplimenta cu o linie de autobuz în zonă
Cum vor circula tramvaiele liniei 41 pe Podul Grant, de la 1 octombrie. Nicușor Dan: STB va suplimenta cu o linie de autobuz în zonă | Sursă foto: Agerpres

Primarul Capitalei, Nicușor Dan a anunțat că au fost începute lucrările de reabilitare și consolidate la Podul Grant. Astfel că, din toamnă, tramvaiele liniei 41 vor circula pe un singur fir.

Cum vor circula tramvaiele liniei 41 pe Podul Grant

Primarul General al Capitalei le-a transmis bucureștenilor că au fost începute lucrările de reabilitare și de consolidare a Podului Grant. Conform informațiilor transmise de edil, până în luna octombrie, linia de tramvai 41 nu va fi afectată.

Subliniez faptul că tramvaiul 41 va circula în continuare pe ambele sensuri. 

Cu toate astea, de la începutul lui octombrie, tramvaiele aceste linii vor circula pe o singură linie, cu sistem de macaz. Modificarea vizează porțiune cuprinsă între Crângași – Turda și se va menține până la finalizarea lucrărilor.

Pentru a nu crea un disconfort cetățenilor, Nicușor Dan a informat să Societate de Transport București urmează să introducă o linie de autobuz suplimentară în zona unde au loc lucrările:

În plus, STB va suplimenta cu o linie de autobuz si vor exista rute alternative de circulație.

Podul grant este un important obiectiv de infrastructură din Capitală. Acesta este tranzitat zilnic de mii de bucureșteni, atât cu mașinile persoanele, cât și cu mijloacele de transport public.

Termenul de execuție este de 22,5 luni

Lucrările se vor realiza pe sensul de mers dinspre Crângași spre Turda, constructorul fiind S.C. Bog’Art S.R.L. Reabilitarea Podului Grant vizează următoarele:

  • Structura de rezistență a pasajului,
  • Reabilitarea liniei de tramvai,
  • Reabilitarea căii rutiere,
  • Refacerea celor 6 bretele,
  • Refacerea trotuarului.

În prima fază, urmează să se acționeze exclusiv pe două bretele ale podului, după cum a informat Nicușor Dan. În cea de-a doua etapă, care va fi demarată la 1 octombrie 2023, se va trece la partea principală a podului, la structura de rezistență.

Pentru reabilitarea și consolidarea podului PMB va investi suma de 65 de milioane de lei cu TVA. Edilul Capitalei a transmis:

Investiția este extrem de importantă, având în vedere faptul că expertiza realizată în anul 2017 arătă ca starea podului este nesatisfăcătoare.

Termenul de execuție este de 22,5 luni. Cu toate astea, se dorește ca acest termen să fie scăzut pe cât posibil, pentru a nu perturba circulația din zonă pentru o perioadă atât de lungă.

Cookies