Cum se șterg urmele. Întrebările primarului Ciucu, de la S 6, despre ”ce nu s-a făcut” pe Bd. Prelungirea Ghencea, ascunse de la postarea lui Nicușor Dan

03 sept. 2022
7307 Afișari
Cum se șterg urmele. Întrebările primarului Ciucu, de la S 6, despre ”ce nu s-a făcut” pe Bd. Prelungirea Ghencea, ascunse de la postarea lui Nicușor Dan

Nicușor Dan, primarul general, a scris vineri pe Facebook că se avansează cu lucrările la Prelungirea Ghencea, iar primul tronson aflat în execuție, cel cuprins între str. Brașov și str. Râul Doamnei, va fi finalizat în luna octombrie.

Data este una diferită față de prima estimare în care menționa că lucrările sunt gata până la sfârșitul verii. Însă șantierul de la Prelungirea Ghencea, deschis de 4 ani, este un șir lung de nemulțumiri, atât din partea primarului de sector, Ciprian Ciucu, dar mai ales a comunității Inițiativa Prelungirea Ghencea.

Strada este una intens circulată, iar ambuteiajele durează ore nesfârșite pentru locuitorii din zonă.

După postarea de pe contul primarului general Nicușor Dan, primarul de sector Ciprian Ciucu, a adresat câteva întrebări despre ceea ce nu s-a făcut pe șantierul de pe Prelungirea Ghencea:

”Hai să vorbim și despre ce Nu se face și care sunt explicațiile.

De ce nu se lucrează deja pe tronsonul din fața Stadionului Steaua, cuprins între capătul liniei tramvaiului 41 și bd. Brasov? Terenul este lipsit de sarcini și v-am ajutat să defrișați încă din aprilie!

Suntem în septembrie, de ce nu s-a întâmplat nimic? Încă un an pierdut.

De ce nu ați făcut nici acum exproprierile pe tronsonul R Doamnei -V.Oltului? Pentru Dumnezeu, au trecut 2 ani.

Lucrarea este mult întârziată, după 4 ani nu s-a finalizat nici 20%”, a scris Cirpian Ciucu vineri seara, la scurt timp după postarea inițială.

Comentariul său a fost însă șters până dimineața, iar cei care apucaseră să reacționeze și-au exprimat deopotrivă surprinderea.

Unde este comentariul domnului (Ciucu – n.r).A dispărut în neant? se întrebă cineva, care a primit răspunsul ”Probabil  domnul primar (Nicușor Dan-n.r) l-a șters.”

Comentariul primarului Ciprian Ciucu este însă ascuns pentru marea majoritate, însă utilizatorii de la Primăria Sectorului 6 spun că încă îl văd la postarea lui Nicușor Dan.

Ce a anunțat Nicușor Dan despre Prelungirea Ghencea:

  • Lucrările la Prelungirea Ghencea avansează. Trustul de Clădiri Metropolitane estimează ca tronsonul aflat în execuție, cel cuprins între str. Brașov și str. Râul Doamnei, va fi finalizat în luna octombrie.
  • În prezent, pe sensul de mers de la str. Brașov către str. Râul Doamnei, se execută lucrări de asfaltare a părții carosabile și a infrastructurii pentru pistele de biciclete, iar săptămâna viitoare vor fi demarate lucrările de execuție a trotuarelor.
  • De asemenea, se lucrează la infrastructura liniei de tramvai și se fac lucrări de protecție a cablurilor de 110 KV, toate acestea cu asigurarea traficului rutier pe minim o bandă de circulație pe sens.
  • Au fost finalizate lucrările la rețelele electrice de medie și joasă tensiune, precum și cele de telecomunicații, iar instalația de gaze naturale a fost deviată și relocalizată în totalitate. În cel mai scurt timp, vor fi finalizate lucrările la sistemul de canalizare și la instalațiile de alimentare cu apă potabilă.
  • În ceea ce privește următorul tronsonul pe care vom demara lucrările, cel cuprins între str. Râul Doamnei – str. Valea Oltului, așteptăm intabularea pentru imobilele expropriate pentru a putea începe demolările.

Trustul de Clădiri Metropolitane lucrează în prezent la primul tronson, între linia tramvaiului 41 și strada Râul Doamnei, iar primarul general a promis în primăvară că lucrările se vor finaliza în această vară.

Lucrările de lărgire a străzii Prelungirea Ghencea au început în septembrie 2019, iar acestea aveau termen 24 de luni, respectiv septembrie 2021.

Noua arteră va avea aproximativ 6 km, inițial era prevăzută cu cale dublă de tramvai, 2 benzi de circulație pe sens, pistă de biciclete, trotuare și spații verzi între acestea și partea carosabilă. Totodată, se va mai realiza și un nod intermodal (tramvai 41, autobuze și microbuze ale liniilor preorășenești) precum și o parcare de tip Park&Ride cu o capacitate de 300 de locuri, ce poate fi extinsă, ulterior, până la 500 de locuri.

Îți mai recomandăm și:

Cookies