Cum reușesc administratorii asociațiilor de proprietari să ofere servicii mai bune și sigure prin retehnologizare? (P)

13 mart. 2023
129 afișări
Cum reușesc administratorii asociațiilor de proprietari să ofere servicii mai bune și sigure prin retehnologizare? (P)
Sursă foto: https://topadministrare.ro/

Situațiile diverse întâmpinate la nivelul asociațiilor de proprietari au condus la preconcepția oamenilor că sumele de plată datorate sunt de multe ori nejustificate, iar locatarii consideră că administratorii nu acordă suficientă atenție nevoilor și problemelor lor. În general, interacțiunile cu administratorii blocului sunt percepute ca fiind greoaie și se ridică de multe ori problema lipsei de transparență în ceea ce privește informațiile și cheltuielile aferente apartamentelor.

Pentru a găsi o soluție de a recăpăta încrederea oamenilor și a preîntâmpina viitoare astfel de probleme, firma de administrare imobile Top Administration & Cleaning Residence SRL a ales digitalizarea prin intermediul unei platforme care ajută locatarii să țină evidența cheltuielilor printr-un proces eficient și de încredere.

„În primul rând am căutat o platformă software prin intermediul căreia să putem oferi asociațiilor de proprietari transparență. Cea mai bună soluție pe care am găsit-o a fost aplicația Homefile prin intermediul căreia locatarii pot accesa informațiile online, simplu și rapid, de pe laptop sau chiar de pe telefonul mobil.

Un aspect foarte important pentru noi este siguranța pe care o oferim asociațiilor. Prin platforma pe care o folosim ne asigurăm că avem toate gestiunile contabile ale asociațiilor la zi. Mai mult decât atât, le punem la dispoziție în timp real toate aceste informații, astfel încât registrele contabile pot fi verificate oricând. Disponibilitatea documentelor, eficiența proceselor și siguranța acestora sunt caracteristici ce se datorează folosirii unui software online, tip cloud, de ultimă generație. Programele mai vechi nu permit control în timp real și nici nu pot asigura protecția datelor.

Știm că proprietarii au tot mai puțin timp la dispoziție și înțelegem că nu vor să îl petreacă așteptând să plătească doar atunci când administratorul vine în asociație. Astfel, venim cu posibilitatea de a plăti oricând, cu cardul, printr-un proces extrem de simplu, direct din aplicația Homefile. Totodată, am sesizat că în continuare există interes pentru plățile cash, așa că această platformă ne-a ajutat să oferim locatarilor posibilitatea de a plăti direct la punctele operatorilor de plăți PayPoint și Un-doi din toată țara.

Homefile ne-a facilitat astfel oportunitatea de a deveni foarte flexibili atât în raport cu asociațiile, cât și cu locatarii. Toate aceste lucruri ne-au ajutat ca după implementarea soluției Homefile să creștem numărul de apartamente pe care îl avem în administrare.” – susține Teodor Cîmpeanu, Administrator în cadrul companiei Top Administration & Cleaning Residence SRL.

Mai multe informații despre firma de administrare puteți obține de la Teodor la numărul de telefon 0751.999.997 sau pe adresa web topadministrare.ro.

Homefile este o aplicație românească de gestionare a asociațiilor de proprietari,

devenită populară în scurt timp în rândul administratorilor, fiind folosită în prezent de peste 140.000 de apartamente și 4.000 de asociații, în peste 30 de orașe din țară. Află mai multe detalii despre aplicație și cum o poți testa gratuit de la un consultant Homefile la numărul de telefon 0722.657.332 sau completând formularul de contact pe homefile.ro/contact.

Cookies