Cum circula metroul București în Noaptea de Înviere și în zilele de Paște

04 mai 2024
303 afișări
Cum circula metroul București în Noaptea de Înviere și în zilele de Paște
Cum circula metroul București în Noaptea de Înviere și în zilele de Paște | Sursă foto: Metrorex

În Noptea de Înviere și în zilele Paște sărbătoare, metroul din București are un program special, pe care Metrorex l-a anunțat la începutul acestei minivacanțe de Paște.

Cum pot bucureștenii să circule cu metroul în Noaptea de Înviere și de Paște

Metrorex a comunicat că, în intervalul 1-6 mai 2024, rețeaua de metrou va opera conform programului obișnuit de weekend și de sărbători legale, acoperind toate magistralele.

În Noaptea de Înviere, serviciul de metrou va fi disponibil între orele 23:00 și 01:00, cu trenuri care vor sosi la stații la intervale de aproximativ 10 minute.

Între orele 01:00 și 05:00, trenurile vor circula la intervale de aproximativ 20 de minute.

În cazul unui flux crescut de călători, Metrorex a anunțat că va introduce trenuri suplimentare. Este important de amintit că este interzis accesul în metrou cu foc deschis, cum ar fi lumânări sau candele aprinse, măsură luată pentru prevenirea oricăror incidente nedorite.

De Paște, peste 79% dintre români intenționează să petreacă în familie

Potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research, citat de Agerpres, peste 79% dintre români planifică să-și petreacă Sărbătorile Pascale în confortul căminului, alături de familie, iar 75% doresc să participe la slujba de Înviere din acest an.

În plus, conform aceluiași sondaj, 32% dintre oameni consideră că Paștele reprezintă mai mult o ocazie de a se conecta și comunica cu cei dragi, în timp ce 31% pun accentul pe tradiții și obiceiuri.

De asemenea, peste 67% dintre români aveau în plan să cumpere cadouri de Paște, cu precădere pentru copii (64%) sau partenerii de viață (60%). De la an la an, crește și procentul celor care doresc să călătorească în timpul Sărbătorilor Pascale, ajungând la 16% în 2024 față de 11% în 2023.

Studiul realizat de Reveal Marketing Research pentru a investiga modul în care românii se pregătesc pentru sărbătorile de Paște și dacă comportamentele și nevoile lor s-au schimbat în comparație cu anul precedent.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies