Cum câștigi încrederea angajaților tăi? Top 3 motive pentru care o relație strânsă între angajat și angajator este benefică succesului companiei (P)

20 dec. 2023
112 afișări
Cum câștigi încrederea angajaților tăi? Top 3 motive pentru care o relație strânsă între angajat și angajator este benefică succesului companiei (P)
Sursă foto: pexels.com

O companie de succes se bazează pe o echipă de angajați calificați și responsabili care își fac treaba bine. Cu toate acestea, mediul de lucru și relațiile cu șeful și colegii din toate departamentele este un factor extrem de important în definirea randamentului la locul de muncă. Pentru a te bucura de succes garantat în afacerea ta, va fi nevoie să-ți dezvolți o relație foarte strânsă cu angajații tăi. În rândurile ce urmează o să discutăm despre trei motive care să te facă să înțelegi mai exact de ce este bine să te apropii de echipa pe care o coordonezi.

Iată 3 motive pentru care ar fi bine să fii apropiat de angajații tăi:

  1.     Un angajat mulțumit va da randament mai bun

Pentru a avea o afacere de succes, este nevoie să faci bunăstarea angajaților tăi o prioritate. Trebuie să fii foarte conștient de faptul că atunci când oamenii simt că sunt o parte integrantă a echipei, iar munca lor este valorizată, devin mult mai motivați și implicați în activitățile companiei. Pentru a te apropia de ei și a-i face să aibă încredere în tine, trebuie să-i răsplătești cu anumite bonusuri precum tichete de masă consistente, tichete culturale de la Pluxee, discounturi la diverse magazine sau pur și simplu cuvinte de laudă. Astfel, te vei putea apropia de fiecare în parte, creând un mediu motivant și standarde realizabile. Angajații motivați vor depune eforturi suplimentare pentru atingerea obiectivelor, ceea ce se traduce în performanțe superioare pentru întreaga firmă.

  1.     Fidelizarea angajaților reduce fluctuațiile de personal

Este important să știi că o relație puternică între angajat și angajator poate contribui la fidelizarea persoanelor și le va face să-și dorească să se dezvolte în interiorul companiei. Atunci când angajații se simt valorificați pentru munca pe care o depun în cadrul organizației, ei încep să vadă în aceasta un spațiu în care se pot dezvolta și își pot crea un viitor strălucit. Dacă le place mediul de lucru și se conectează cu echipa, șansele de a începe să-și caute un alt loc de muncă vor fi destul de mici. Reducerea fluctuației de personal aduce beneficii semnificative companiei, deoarece scade costurile asociate cu recrutarea și formarea constantă a noilor angajați.

  1.     Stimularea creativității

Un mediu de lucru unde există o relație bună între angajați și CEO este un mediu care promovează creativitatea și libera exprimare. Acest lucru nu poate fi decât extrem de benefic în domeniile creative de muncă, dar și în celelalte arii pentru rezolvarea problemelor și dezvoltarea unor noi soluții. Angajatorii care încurajează originalitatea și își ambiționează echipa să se exprime liber construiesc organizații care pot rezolva provocări complexe și se pot adapta rapid la schimbările de piață.

Dacă ești șeful unei organizații cu numeroși angajați, este extrem de important să formezi o relație apropiată cu fiecare dintre ei, pentru binele companiei tale. Crearea unui mediu relaxant și deschis la locul de muncă nu poate decât să aducă beneficii ambelor părți.

Cookies