Cum au umplut frații Negoiță stațiile de metrou din zona Pallady. PS Anul acesta, bucureștenii au ales transportul subteran în număr mai mare decât anul trecut

08 oct. 2025
1643 afișări
Cum au umplut frații Negoiță stațiile de metrou din zona Pallady. PS Anul acesta, bucureștenii au ales transportul subteran în număr mai mare decât anul trecut
Cum au umplut frații Negoiță stațiile de metrou din zona Pallady. PS Anul acesta, bucureștenii au ales transportul subteran în număr mai mare decât anul trecut | Sursa foto: captură ecran Google Maps

Bucureștenii au folosit metroul în primele șase luni ale acestui an mai mult, având o creștere ușoară de 2%, adică 78,8 milioane de validări. Acest lucru se datorează și dezvoltării imobiliare din București, întrucât față de aceeași perioadă a anului trecut, în anumite zone traficul s-a dublat și a susținut creșterea generală. Cu toate acestea, la majoritatea stațiilor traficul a fost în scădere în prima jumătate a acestui an.

Bucureștenii au mers mai des cu metroul în primele șase luni ale anului. Care sunt cele mai aglomerate zone

Dacă vrei să te deplasezi chiar și dintr-un capăt al orașului în celălat, metroul e cea mai eficientă cale de transport. Expansiunea zonelor rezidențiale și comerciale de la periferie atrag un număr tot mai mare de navetiști.

Faptul că multe dintre blocurile construite în aceste zone se află în apropierea unei stații de metrou, încurajează locuitorii să lase mașina acasă, scrie Economica.net.

Stațiile din zonele periferice, de pe Magistralele 3 și 4, au înregistrat cele mai mari creșteri. Nodurile centrale au pierdut călători.

Un nou cartier dormitor se conturează în estul oralului, unde pe mari suprafețe de terenuri au fost ridicate zeci de blocuri cu mii de apartamente.

Zona Pallady începe să cunoască un adevărat boom imobiliar, cu noi blocuri care urmează să fie ridicate.

Stația de metrou Anghel Saligny

Traficul lunar la stația de metrou Anghel Saligny, capătul estic al Magistralei 3, a crescut continuu în ultimii doi ani. De la circa 50.000 de validări lunare în primele șase luni din 2024, traficul s-a dublat, cu mult peste 100.000 de validări lunare, potrivit datelor Metrorex furnizate la solicitarea Economica.net.

HILS Development, deținut de omul de afaceri Ionuț Negoiță, fratele primarului Sectorului 3, Robert Negoiță, a construit aici 2.000 de apartamente în 12 blocuri. Tot în zonă se află în construcție HILS Sunrise.

Stația de metrou Nicolae Teclu

Situația e similară și la stația de metrou Nicolae Teclu, acolo unde se vede o creștere constantă începând cu mai 2024. În primele șase luni din acest an au fost înregistrate 785.000 de validări, aproape dublu față de cele 399.667 de validări din aceeași perioadă a anului trecut.

Ionuț Negoiță a construit aici proiectul HILS Brauner și vrea să se extindă cu noi blocuri de locuințe.

Stația de metrou Tudor Arghezi

Și zona Tudor Arghezi a cunoscut un boom imobiliar în ultimii ani. În primele șase luni din 2024, s-au înregistrat peste 122.000 de validări, iar anul acesta, pentru aceeași perioadă au fost peste 305.000 de validări.

Stația de metrou Jiului

Traficul din stațiile de pe Magistrala 4 au înregistrat mari creșteri anul acesta, cea mai mare, de 194%, fiind înregistrată la stația Jiului.

De la 230.000 de validări în primele șase luni ale anului trecut, anul acesta s-a ajuns la 677.000 de validări.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies