Cum au ajuns două croitorese din fabrică să vândă căciuliţe pentru copii de 250.000 de euro

de:
15 mai 2014
1 Afișari
Cum au ajuns două croitorese din fabrică să vândă căciuliţe pentru copii de 250.000 de euro

După ce au observat că în piaţă există o lipsă de căciuliţe pentru copii, Mihaela Popa şi Liliana Nigai au început să creeze modele practice într-o gamă variată de măsuri şi culori.

La început, nu aveau niciun angajat şi lucrau cu două maşini de cusut de uz casnic pentru a produce circa 100 de căciuliţe pe lună distribuite magazinelor din Bucureşti. În 2011, brandul Piticot şi-a mutat fabrica în Sectorul 3 al Capitalei, iar ulterior au deschis un atelier şi în judeţul Călăraşi, scrie businessmagazin.ro.

În prezent, au circa 30 de angajaţi care, în medie, produc 20.000 de căciuli pe lună pentru circa 200 de clienţi persoane juridice din întreaga ţară, dar şi pentru clienţii finali prin intermediul magazinului online al firmei.

Compania a raportat afaceri de 250.000 de euro în 2012 şi un profit lunar de aproximativ o mie de euro.

Cookies