Cum arată restaurantul Pescăruş din Herăstrău, după o investiţie de 300.000 euro

de:
22 mai 2018
47 Afișari
Cum arată restaurantul Pescăruş din Herăstrău, după o investiţie de 300.000 euro

Restaurantul a fost preluat în 2015, iar investiția din acest an este un prim pas pentru a transforma unitatea în etalon al gastronomiei bucureștene moderne.

„Pescăruș este un restaurant cu tradiție, un spațiu–destinație care atrage deopotrivă un public tânăr și un public nostalgic. Restaurantul performează la nivelul așteptărilor și se încadrează pe traiectoria de creștere pe care am gândit-o în 2015, când am decis să includem acest brand în portofoliul Grupului. Vedem o creștere constantă, de două cifre, de la an la an. În acest context, investiția noastră în reamenajarea interiorului este pasul firesc pentru a aduce restaurantul în actualitate, păstrându-i farmecul unic care atrage clienții de câteva zeci de ani”, a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Investiția în reamenajarea restaurantului Pescăruș face parte din proiectul de investiții în dezvoltarea rețelei de restaurante și restaurări demarat de Grupul City Grill în acest an, cu un buget total de 4,2 milioane euro.

Restaurantul este vizitat de clienți de toate vârstele, publicul local reprezentând 80% din total, restul de 20% fiind turiști. În noua configurație de amenajare (un proiect semnat de arhitectul Mihai Popescu), restaurantul Pescăruș devine un spațiu potrivit nu doar pentru ieșiri la restaurant pentru servirea mesei, ci și pentru evenimente corporate sau private.

Grupul City Grill, fondat în 2004, operează în prezent 19 restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill și City Café. Grupul a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 33,7 milioane euro, în creștere cu 11% față de anul anterior.

Sursa: newmoney.ro

Cookies