Cum arată primul magazin New Look din Capitală FOTOGALERIE

de:
26 aug. 2011
0 Afișari
Cum arată primul magazin New Look din Capitală FOTOGALERIE

Retailer-ul de fashion New Look a inaugurat, vineri, primul magazin de la nivel local, situat în mall-ul AFI Palace Cotroceni. Peste 200 de persoane, de totate vârstele, inclusiv copii şi bărbaţi, au aşteptat  să intre în prima unitate comercială deschisă de retailer-ul britanic. La mai bine de 30 de minute de la ora stabilită iniţial, a debutat ceremonia de tăiere a panglicii inaugurale, la care a participat şi Claudia Pavel, cunoscută în showbiz-ul autohton cu numele său de scenă, Cream.

Mulţi dintre cei prezenţi la inaugurare au fost atraşi, în special, de voucher-ele oferite de companie, în valoare de 60 de lei, pentru primii 200 de clienţi. De asemenea, persoana cu cea mai frumoasa ţinută a primit un cupon de cumpărături în valoare totală de 400 de lei. Cei care au fost la inaugurarea primului magazin New Look de la nivel local au avut de obiectat cu privire la persoana aleasă pentru acest titlu fiindcă aceasta nu era îmbrăcată în mod special, purtând doar o cămaşă albă, jeans scurţi şi o poşetă. Claudia Pavel (Cream) a decis care dintre doamnele şi domnişoarele prezente la deschiderea magazinului s-a îmbrăcat cel mai bine.

Ca să fie sigure că vor avea, din vouchere, bani suficienţi pentru achiziţionarea produselor favorite, unele bucureştence au fost însoţite, după caz, de iubiţi, mame sau bunici.

Compania mai oferă clienţilor alte 500 de vouchere, constând în cadouri şi discount-uri. Vineri, clientele vor beneficia de sesiuni gratuite de machiaj şi hair styling.

În România produsele New Look vor avea preţuri începând de la 79 de lei pentru rochii, 49 de lei pentru jeans, 89 de lei pentru jachete şi 35 de lei pentru încălţăminte, iar suma medie cu care se vând accesoriile este de circa 49 de lei.

Managerii New Look au acţionat, pentru inaugurarea primelor magazine din România, asemenea unuia dintre principalii concurenţi direcţi, H&M, aducând în Bucureşti o echipă din străinătate, menită să îi pregătească, din punct de vedere profesional, pe angajaţii români. Magazinul retailer-ului britanic din AFI Palace Cotroceni este amplasat strategic, vizavi de cel al suedezilor de la H&M.

Investiţia medie într-un magazin New Look se ridică la circa 500.000 de euro. La 1 septembrie, în Băneasa Shopping City va fi inaugurat cel de-al doilea magazin al reţelei de la nivel local, urmat de alte două unităţi comerciale în Polus Center Cluj şi Maritimo Shopping Center din Constanţa. În total, compania a planificat, pentru următorii cinci – opt ani, deschiderea a 20 de magazine la nivel local. Astfel, New Look va investi în România, pe termen mediu, circa 10 milioane de euro.

New Look este reprezentată pe plan local de Genco Trade, parte a holdingului grec Fourlis Group, care dezvoltă în România şi franciza Intersport. Grupul elen Fourlis, fondat în 1950, operează, în special, companii din domeniul retailului de mobilier si decoraţiuni interioare, articole sportive, dar şi de pe sectorul distribuţiei de electronicasnice. Grupul deţine şi franciza IKEA în Grecia, Cipru şi Bulgaria, operând, în prezent, şapte magazine din reţeaua retailer-ului suedez. În 2010, Fourlis Group a raportat vânzări de 638,1 milioane euro şi un profit net de 15,1 milioane euro.

New Look este liderul vânzărilor de rochii, jeans şi pantofi în Marea Britanie, iar retailer-ul vinde o pereche de pantofi, la nivel global, la fiecare două secunde. Colecţiile New Look sunt înnoite la fiecare şase săptămâni, iar peste 200 de produse noi sunt aduse în magazine în fiecare săptămână, potrivit datelor companiei.

Retailer-ul de fashion britanic, fondat în 1969, deţine 613 magazine în Marea Britanie şi Irlanda, un punct de vânzare on-line şi 305 magazine în Franţa, care funcţionează sub brand-ul Mim. Compania mai are 27 de magazine New Look în Franţa şi Belgia, precum şi francize în Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Kuwait, Egipt şi Arabia Saudită.

Cookies