Cum arată primul hipermarket ex-Real, după o investiţie de 2 milioane euro

de:
17 oct. 2013
1 Afișari
Cum arată primul hipermarket ex-Real, după o investiţie de 2 milioane euro

Transformarea hipermarketului Auchan Pallady a durat 18 zile şi a constat „în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, decorarea, formarea echipelor și introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi de produse, la preţuri permanent mici (…) Experienţa Auchan Pallady, primul magazin transformat, a fost o foarte bună oportunitate de a pune la punct întregul proces de remodelare, de a integra şi forma echipele şi de a îmbina punctele forte ale celor două companii”, a explicat Patrick Espasa (foto), directorul general al Auchan România, citat de Capital.ro.

Pe o suprafaţă netă de vânzare de 10.000 de mp, noul hipermarket Auchan Pallady are în rafturi peste 50.000 produse şi 41 de case de marcat. Traficul zilnic estimat ajunge la 10.000 de vizitatori. Pentru comparaţie,  magazinul din Titan al reţelei de hipermarketuri Auchan, primul deschis în România, rămâne cel mai bun al companiei în România, cu un trafic zilnic de 30.000-40.000 de oameni. De altfel, „Auchan Titan se clasează în primele 50 de hipermarketuri ale francezilor din întreaga lume”, precizează Espasa, care nu crede că Auchan Pallady va „fura” din clienţii hipermarketului din Titan, pentru că „zonele sunt bine delimitate. Nu am prevăzut un impact mare asupra magazinului din Titan (…)Auchan Titan e un magazin de proximitate în principal, în timp ce Auchan Pallady, prin amplasament, va atrage clienţi din toată zona”.

Următoarele hipermarketuri real-, rebranduite în Auchan vor fi cele din Vitan, Oradea şi Braşov.

Şeful Auchan România spune că, până la sfârşitul lui 2013, vor mai fi rebranduite cu sigla Auchan încă şase magazine real-, – „Dacă totul merge bine, planul e să remodelăm câte trei magayine pe lună”.

Reţelei actuale de 31de hipermarketuri Auchan i se vor mai adăuga, în 2015, încă două magazine – unul în Drumul Taberei (10.000 mp) şi unul la Braşov (Coresi -13.000mp). Planul stabilit pentru 2015: 33 magazine, în urma unor investiţii de peste 300 milioane de euro.

Prin achiziţia celor 20 de magazine Real, Auchan a devenit a doua reţea de comerţ, ca suprafaţă totală de vânzare, la nivel naţional, după Kaufland.

Cookies