Cum arată Pasajul Pipera, văzut din avion FOTO

de:
10 ian. 2012
1 Afișari
Cum arată Pasajul Pipera, văzut din avion FOTO

Termenul oficial de finalizare a lucrării a expirat deja la sfârşitul lui 2011, potrivit contractului încheiat de municipalitate cu Asocierea SC Pa & Co International SRL şi F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG.

“Pasajul Pipera va putea fi dat în folosinţă doar după finalizarea întregii proceduri de evaluare a caracteristicilor sale de rezistenţă şi stabilitate care să confirme datele stabilite prin proiect şi cerute de standardele în vigoare. Menţionăm că, până acum, au fost facute încercările statice şi dinamice pentru confirmarea caracteristicilor de rezistenţă şi funcţionale ale pasajului. În momentul de faţă sunt aşteptate concluziile evaluarii rezultatelor încercărilor efectuate până în prezent. Doar în urma evaluarii acestor rezultate se va putea decide punerea în funcţiune a Pasajului Pipera”, au precizat reprezentanţii Primăriei Capitalei.

Proiectul vizează lărgirea la şase benzi a şoselei Pipera (faţă de două câte sunt în prezent), între Calea Floreasca şi calea ferată Bucureşti – Constanţa şi constructia unui pasaj prin care să se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Văcărescu şi a Căii Floreasca.

Întreaga lucrare are o lungime de 1.520 metri, între care o porţiune de 470 de metri va fi ocupată de pasajul denivelat peste Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca.

Supralărgirea Şoselei Pipera costă acum 143 de milioane de lei, cu 37,78 de milioane de lei mai mult faţă de costul stabilit iniţial, majorare care s-a făcut în 2011, prin intermediul unui act adiţional, semnat pe 15 februarie.

Skycam este prima companie din Romania specializata in fotografie si filmare aeriana la joasa inaltime. Aceasta companie a fost infiintata in anul 2007 de doi pasionati ai zborului telecomandat.

Cookies