Cea mai nouă sală World Class a costat 900.000 euro VEZI CUM ARATĂ

Cea mai nouă sală World Class a costat 900.000 euro VEZI CUM ARATĂ

Lanţul suedez de fitness World Class a inaugurat, miercuri, la etajul 1 al clădirii America House, cel de-al şaptelea club din Bucureşti şi cel de-al nouălea de la nivelul ţării. Investiţia totală în noul centru de fitness expres se ridică la 900.000 euro.

Deschiderea noului club a venit ca urmare a cererii sectorului corporate, dar şi privat din zonă, care a integrat fitnessul în pauza de prânz. Potrivit oficialilor companiei, 50% dintre abonaţii lanţului de fitness sunt clienţi din segmentul corporate, care au inclus, în pachetul de beneficii ataşat salariului, un abonament la fitness.

Clubul din America House are o capacitate totală de peste 1.000 de persoane, iar până în prezent 200 de persoane s-au abonat la serviciile acestei locaţii, potrivit lui Marius Nedelcu, country manager World Class România. Dacă în cluburile mari din cadrul reţelei clienţii World Class au la dispoziţie un spaţiu extins şi pot socializa, noua sală din clădirea America House se adresează în special celor care vor antrenamente rapide de 30 – 60 minute.

Centrul de fitness expres din America House este deschis de luni până vineri între orele 6.00 – 23.00 şi în week-end, între orele 8.00 – 21.00. Accesul clienţilor cubului de fitness în parcarea clădirii de birouri este gratuit, însă numărul de locuri este limitat până la ora 19.00. Astfel, de dimineaţă până la ora 18.00, 45 de abonaţi World Class pot parca în clădirea de birouri, între orele 18.00 – 19.00, 65 de persoane au acces cu maşina în parcarea America House, iar după ora 19.00, accesul autoturismelor clienţilor sălii este nelimitat.

Suprafaţa totală a sălii este de 950 metri pătraţi.

În această unitate vor fi prezenţi toţi antrenorii şi se vor practica toate disciplinele disponibile în cadrul reţelei. Acest centru se concentrează însă pe Functional Training şi pe conceptele Les Mills.

Potrivit lui Nedelcu, cele mai solicitate clase de fitness de la World Class sunt şi cele care permit o scădere rapidă în greutate. ”În general, clienţii se înghesuie la clasele de forţă, precum Kick Box, Tae Bo, Cycling, Body Combat, care se axează pe o coregrafie foarte intensă, şi conceptele Les Mills, care au prins absolut senzaţional. În acelaşi timp, în România au început să prindă foarte bine şi clasele de Pilates şi Yoga”, a precizat Marius Nedelcu.

Reprezentanţii companiei au anunţat că, până în luna iunie a anului viitor, vor mai deschide patru noi cluburi în Capitală, dintre care unul exclusivist şi un altul destinat persoanelor cu venituri mai mici.

Dacă până acum World Class se adresa celor cu venituri medii şi mari, având abonamente cu preţuri cuprinse între 400 – 1.000 euro anual, în funcţie de centrul ales şi de program, compania intenţionează să se extindă şi să ofere atât servicii exclusiviste într-un club ce va fi deschis în vara anului viitor, dar mizează şi pe bucureştenii cu venituri mai mici, printr-un nou club în Auchan Titan.

Primul club World Class care urmează a fi deschis în Capitală va fi situat în ansamblul rezidenţial Asmita Gardens, va avea piscină şi va fi inaugurat în următoarele două – trei luni, în urma unei investiţii de 1,5 milioane euro.

Clubul din incinta hipermarketului Auchan Titan va fi deschis în cinci – şase luni, cu o investiţie de 2,5 milioane euro. Cei care vor opta pentru această unitate vor achita un abonament lunar de circa 30 – 40 euro, un preţ extrem de redus comparativ cu cel practicat de lanţul suedez de fitness. Această locaţie are o capacitate maximă de 6.000 persoane.

De asemenea, compania intenţionează să mai deschisă o sală de fitness într-un ansamblu rezidenţial din Piaţa Charles de Gaulle, în apropierea clădirii Vodafone, care va necesita o investiţie de 600.000 – 700.000 euro.

Planul de expansiune include şi luxosul club din cartierul Floreasca, destinat persoanelor cu venituri foarte mari. Unitatea va avea, pe lângă echipamentele de fitness, terasă mare cu piscină, valet parking, servicii de curăţare uscată a hainelor, piscină acoperită, bar şi restaurant. Investiţia totală în această locaţie, care va fi inaugurată la 12 luni de la începerea lucrărilor, respectiv în iunie 2013, se va ridica la circa 3 milioane de euro. În această locaţie exclusivistă vor avea acces maximum 1.400 de persoane. ”Credem că vom vinde foarte repede, în patru – cinci luni, cele 1.400 de abonamente disponibile în clubul din Floreasca pentru că există o cerere foarte mare pentru un centru de fitness luxos cu servicii la standarde foarte înalte”, a declarat pentru B365.ro, Mikael Fredholm, CEO World Class International.

Oficialii World Class au mizat pe extinderea rapidă a lanţului, la nivel naţional, pentru că există loc de creştere în piaţa autohtonă. Potrivit acestora, dacă în ţările scandinave fitnessul are o rată de penetrare de 14% în rândul populaţiei, iar în Europa de Vest 9% – 10% din populaţie obişnuieşte să meargă la sală, în România, doar 0,5% din oameni au grijă de silueta lor şi merg la sală. În prezent, World Class are 15.000 de clienţi la nivel naţional, dintre care 12.500 abonaţi în Bucureşti.