ARHIVA B365

Cum arată ACUM Pasajul Mihai Bravu şi când vor fi gata lucrările

La sfârşitul lunii decembrie 2013, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat că şoferii ar putea circula pe primul pod al pasajului Mihai Bravu – Splaiul Unirii „undeva în martie 2014”, dacă vremea va permite buna desfăşurare a lucrărilor.

Cu acelaşi prilej, primarul general a precizat că pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de maşini şi va contribui la descongestionarea traficului în zonele Brâncoveanu, Niţu Vasile, Bulevardul Berceni şi fosta Macaralei.

Pasajul Mihai Bravu – Splaiul Unirii va avea două poduri paralele, peste Splaiul Unirii/Râul Dâmboviţa şi, respectiv, peste intersecţia Prelungirea Şos. Mihai Bravu – Calea Văcăreştilor.

Podurile – unul cu lungimea de 675,4 metri şi unul de 687,7 metri – vor avea câte două benzi de circulaţie pe fiecare sens.

FOTO Cum arată ACUM Pasajul Mihai Bravu sunt disponibile pe Mediafax.

Primăria Capitalei a atribuit în august 2013, prin licitaţie restrânsă accelerată, asocierii italiene Astaldi Spa – Astalrom SA un contract de 155,7 milioane de lei (35 milioane euro), inclusiv TVA, pentru finalizarea lucrărilor la pasajul Mihai Bravu – Splaiul Unirii.

Termenul pentru finalizarea lucrărilor este decembrie 2014.

Proiectul fusese început de Romstrade, firmă deţinută de Nelu Iordache, însă contractul cu aceasta a fost reziliat în decembrie 2012, după ce municipalitatea a plătit 37 de milioane de lei.

La sfârşitul lunii ianuarie 2013, municipalitatea a primit din partea consilierilor generali dreptul de a contracta servicii de consultanţă, asistenţă şi reprezentare juridică pentru a identifica posibile creanţe rezultate în urma rezilierii contractului cu Romstrade.

Sursa: Mediafax


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button