Cum a fost la concertul STB 110 ani

de:
08 iul. 2019
0 Afișari
Cum a fost la concertul STB 110 ani

Evenimentul STB 110 ani a fost marcat printr-un concert al indragitilor cantareti Smiley, What S Up si Jo. Aceasta campanie- pentru ca vorbim aici despre o intreaga campanie aniversara a STB a fost vazuta de toti ca o provocare.

In aceasta campanie s-au folosit instrumente noi de marketing, tocmai pentru a da semnalul unei schimbari in societate, incepand de la atitudinea pe care fiecare din noi o avem in autobuz sau pe strada, pana la modul de comunicare al companiilor, indiferent ca acestea sunt de stat sau din mediul privat.

Desigur, este vorba despre faptul ca si companiile de stat si cele private trebuie sa vada comunicarea cu cetatenii in slujba carora se afla, intr-un mod mai apropiat de ei si de nevoile lor. Avand in vedere faptul ca adresabilitatea catre segmentul de public tanar creste exponential in mediul online, cumva apare necesitatea ca din ce in ce mai multe campanii sa fie  realizate prin intermediul influencerilor (vloggeri si bloggeri) pentru a transmite mai usor mesajele acestui important segment de public. Si chiar daca bugetele care se cheltuiesc pe astfel de campanii in online sunt mai mici, rezultatele sunt invers proportionale, reach-urile pe care se obtin intr-o asemenea campanie pot ajunge la cifre uriase.

Cat despre evenimentul aniversar STB 110 Ani putem spune ca acesta si-a atins obiectivele propuse: peste 2000 de persoane au venit la concert si s-au bucurat de prestatia minunata a trei cantareti iubiti de toata lumea, iar lucrurile se pot transforma in bine chiar si in Bucuresti, investind mai mult in confortul si in siguranta cetatenilor asa cum incearca de la un timp sa faca STB SA. Totusi sa nu uitam insa ca schimbarea se facedin toate directiile, nu doar de la cei ce ne deservesc cu serviciile publice dar si de la noi insine, indiferent de optiunea politica pe care o avem si indiferent de nivelul de instruire pe care il avem.

Cookies