Cafeneaua M60, care se apropie de afaceri de circa 2 milioane de lei încă din primul an de funcţionare, a fost deschisă în zona Piaţa Amzei din Capitală de Răzvan Crişan (29 de ani) împreună cu un partner francez.
„O să terminăm şi pe plus operaţional, şi asta fără sponsorizări de la marile companii de bere sau cafea. Modelul nostru de business presupune lucrul cu furnizori locali care au în portofoliu branduri româneşti”, spune Răzvan Crişan, citat de zf.ro.
Printre furnizorii cafenelei se numără Catleya pe vin, Ground Zero şi Sara pe bere, Pain Plaisir şi Brot pe zona de alimente. „Nu lucrăm cu branduri de masă, şi mergem către străini doar unde nu există branduri locale. Mai mult, funizorilor noştri le impunem să nu fie prezenţi cu acelaşi produs şi în lanţurile de supermarketuri sau hipermarketuri”, a mai spus Crişan.
În acest context cafeneaua a ajuns la circa 250 de clienţi pe zi în perioada septembrie-mai. Vara cifra este mai mică pentru că românii preferă să meargă la terase. „Septembrie a fost cea mai bună lună a noastră de până acum. Am pariat pe fidelizarea clienţilor, avem mulţi expaţi, dar puţini turişti. Nu ne dorim să fim un loc turistic ci mai degrabă unul de cartier”, spune antreprenorul.
Răzvan Crişan şi partenerul său au investit în M60 circa 80.000 de euro, targetând în principal creativii din zonă – arhitecţi, designeri -, familiile cu copii mici care caută un local pentru nefumători, dar şi reprezentanţii comunităţii de expaţi din Franţa şi ţările nordice.
Mai mult pe zf.ro.