ȘTIRI

Cu ce noutăţi vine Ikea: Reduceri până la 20% şi produse noi

Ikea a lansat marţi, 14 august, noul catalog de produse. Catalogul are o nouă structură, bazată mai mult pe activităţile casnice şi mai puţin pe o împărţire clară a mobilierului pentru fiecare cameră. În prima parte, noul catalog are titluri de categorii precum „Găteşte cu plăcere” sau „Pofta bună” pentru articolele de bucătărie, „Somn uşor” pentru articolele de mobilier legate de dormitor, sau „Nu uita de tine” pentru produsele de baie. De asemenea, catalogul pune mai mult accent pe accesorii şi piesele de mobilier mici. De la mijlocul catalogului, produsele sunt împărţite în categorii mai simpliste precum „mobilier pentru camera de zi”, „accesorii pentru gătit”, „corpuri de iluminat” sau „mobilier pentru dormitor”.

Produsele din catalogul 2012 vor beneficia de reduceri de preţ cuprinse între 8 şi 25 %. Reducerile vor fi aplicate pentru 25 de familii de produse printre care Hemnes, Ikea 365+ sau Pax. 

Preţurile produselor din noul catalog sunt la acelaşi nivel cu cele de anul trecut, potrivit lui Cornel Oprişan, retail manager in cadrul IKEA Romania. Un cadru de pat din noua colecţie a IKEA variază la preţ între 420 de lei şi 1650 de lei, pentru o canapea preţul variază între 580 de lei şi 6.000 de lei, iar preţul unui scaun de birou variază între 200 de lei şi 600 de lei.

Coperta noului catalog IKEA

Pe coperta noului catalog apare un fotoliu din 1951, produs care a apărut şi pe coperta primului catalog IKEA. Fotoliul, Stradmon este simbolul catalogului se găseşte în magazin în două culori, la preţul de 900 de lei. 

Cele 950.000 de exemplare ale celui de-al şaptelea catalog IKEA în România vor fi distribuite începând cu 20 august şi până pe 10 septembrie, în Bucureşti şi Ploieşti. La nivel global vor fi distribuite 211 milioane de cataloage IKEA.

Odată cu lansarea noului catalog, compania a lansat şi o aplicatie prin care acesta poate fi vizionat pe smartphone-uri sau tablete. Cu ajutorul acestei aplicaţii, clienţii pot vizualiza în multiple ipostaze, chiar şi 3D.

Referitor la provenienţa celor aproape 1 milion de exemplare ale catalogului, acesta este adus, pentru mai multe ţări, dintr-o singură imprimerie. Costurile pentru a fi produs în România ar fi fost prea mari, argumentează Cornel Oprişan.

Vânzări

„Am avut o crestere de doua cifre a vanzarilor fata de anul trecut, peste asteptarile initiale, crestere care s-a datorat in principal numarului mai mare de vizitatori” a declarat Cornel Oprişan. 

Carduri fidelitate

Odată cu lansarea noullui catalog, retailerul suedez a lansat şi un card de fidelitate, Ikea Family. Posesorii cardului pot beneficia de reduceri la anumite produse din gama obişnuită sau din gama Ikea Family, o perioadă extinsă de returnare a produselor, de 120 de zile, cafea sau ceai gratis de luni până vineri în magazin, oferte speciale în restaurant şi un newsletter lunar. Orice client îşi poate face cardul gratuit în magazin.

Un nou magazin

Deschiderea unui nou magazin Ikea în România rămâne o incertitudine. „Ne interesează orice oraş cu peste 300.000 de locuitori, însă nu am ales înca o locaţie. După ce vom avea locaţia şi vom începe construcţia va dura cel puţin 14 luni până la deschiderea magazinului„, a declarat Cornel Oprişan, retail manager în cadrul IKEA România. Oprişan a declarat că motivul principal al amânării este faptul că trebuie efectuate mai multe studii înainte de alegerea unei locaţii. 


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button