Cozmin Guşă a pierdut în instanţă mărcile Realitatea Media

de:
20 mai 2013
0 afișări
Cozmin Guşă a pierdut în instanţă mărcile Realitatea Media

Minuta Curţii de Apel Bucureşti: „Admite recursurile. Modifică în tot sentinţa atacată, în sensul că: Admite contestaţiile formulate de E-Boutique KFT. şi de Win Win Business & Lobby Company Limited împotriva măsurilor luate de administratorul judiciar prin Decizia nr. 5285/23.05.2012. Desfiinţează măsurile administratorului judiciar privind anularea procesului verbal de licitaţie nr. 3144/17.04.2012 şi a contractului de cesiune de mărci încheiat la 18.04.2012, precum şi repunerea părţilor în situaţia anterioară. Respinge cererile de intervenţie accesorie formulate de S.C. PSV Company S.A. şi de S.C. Strategies – Research – Investments S.R.L. Irevocabilă.”, scrie evz.ro.

Mărcile au fost vândute pentru 1,1 milioane de euro

Mărcile Realitatea Media au fost vândute în vara anului 2012, pentru suma de 1,1 milioane de euro. Cumparatorul a fost o firma britanica, Win Win Business Lobby Company, dar aceasta a primit banii înapoi de la Rovigo, lichidatorul Realitatea Media, companie aflată în insolvenţă. Printre mărcile Realitatea Media se numără: Realitatea TV, Realitatea.net şi Realitatea FM. Tranzacţia prin care mărcile au fost vândute a fost contestată în instanţă de mai multi creditori ai Realitatea Media, potrivit sursei citate.
Valorificarea mărcilor
In data de 14 iunie, Rovigo adresase acţionarilor şi creditorilor Realitatea Media o scrisoare deschisa „vizând o reorganizare de succes a companiei”, în care arăta, între altele:
„In vederea evitării blocajului financiar, s-a procedat la valorificarea mărcilor prin operaţiunea de sale and lease-back. Scopul acestei operaţiuni a fost acela că în paralel cu veniturile curente ale societăţii să asigure una din resursele necesare pentru acoperirea pasivului înregistrat de masa credală. (…) Operaţiunea de sale and lease back (…) permiţând debitoarei să beneficieze de o finanţare importantă, ce poate fi utilizata pentru sustinerea capitalului de lucru pe parcursul reorganizării. Astfel, o parte a activului deţinut de societate s-a transformat în lichiditate, iar bunurile respective pot fi utilizate în continuare în condiţii optime, prin închiriere. Operaţiunea asigură şi posibilitatea de răscumparare a bunurilor valorificate prin această metodă la finalul perioadei de închiriere de 5 ani”.

Povestea unui proces de marcă

În iulie 2012, de E Boutique KFT şi Win Win Business & Lobby Company Limited au contestat la Tribunalul Bucureşti decizia administratorului judiciar prin care s-a dispus anularea procesului verbal de licitaţie numărul 3144/17.04.2012 şi a contractului de cesiune de mărci încheiat în data de 18 aprilie 2012 precum şi repunerea părţilor în situatia anterioara. În noiembrie 2012, Tribunalul a respins contestaţia, cu recurs in 7 zile de la comunicare. E Boutique KFT şi Win Win Business & Lobby Company Limited au contestat cu recurs decizia la Curtea de Apel Bucureşti.

Acţionarii de la Realitatea Media

Acţionariatul societăţii Realitatea Media SA, care deţine licenţa audiovizuală a televiziunii de ştiri Realitatea TV, a fost modificat pe 8 martie 2013, conform documentelor de la Oficiul Registrului Comerţului.Acum, asociatul majoritar al Realitatea Media SA este societatea Strategies Research Investments SRL (86,513817357%), ai cărei acţionari sunt: Cozmin Guşă (50%) şi Maricel Păcuraru (50%)

Cookies