COVID-19. Linie telefonică dedicată vârstnicilor singuri, de peste 65 de ani, din Sectorul 2

de:
26 mart. 2020
0 Afișari
COVID-19. Linie telefonică dedicată vârstnicilor singuri, de peste 65 de ani, din Sectorul 2

COVID-19. Primăria Sectorului 2, prin Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC) Sector 2, a organizat un centru de preluare a apelurilor, punând la dispoziția celor în cauză, în regim de urgență, alimente, medicamente și produse de igienă.

COVID-19. Cazurile preluate vor fi prioritizate în funcție de nivelul crescut de vulnerabilitate (persoane imobilizate, persoane cu grave afecțiuni de sănătate, insulino-dependente, aflate în izolare/autoizolare de mai mult de 3-5 zile, lipsă hrană, medicamente, produse igienă, îngrijire medicală).

COVID-19. „Acțiunea se va derula pe tot parcursul stării de urgență impuse de MAI și va fi sprijinită pe cât posibil de agenții economici de pe raza sectorului 2 și de mediul neguvernamental prin voluntari, pentru a duce la bun final aceasta perioadă dificilă pentru persoanele vulnerabile de pe raza sectorului nostru”, a afirmat primarul Sectorului 2, Toader Mugur Mihai.

CITEŞTE ŞI 
12 noi măsuri de protejare a populației din Sectorul 2. Ce a decis Primăria

O serie de măsuri au fost stabilite în noua ședință a Comitetului temporar pentru prevenirea şi gestionarea infecțiilor cu COVID-19 de la nivelul Sectorului 2, ședință convocată de primarul Toader Mugur Mihai. DETALII, AICI. 

Pe aceeaşi temă Dezinfecţie cu substanţe biocide, în Sectorul 2. LISTA obiectivelor unde s-a intervenit

Pentru protejarea locuitorilor săi, Primăria Sectorului 2 prin Administrația Domeniului Public Sector 2 și operatorul de salubrizare desfășoară, în mod continuu, acțiuni de dezinfecție cu substanțe biocide pe raza sectorului 2 (spații de joacă, zone din preajma spitalelor, străzi).

 

Cookies